0 1 0 0 0 20.04.2021Ruszyła II edycja badania Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji MarketingowejJak przez ostatni rok zmieniły się potrzeby kompetencyjne w sektorze komunikacji marketingowej? Na to pytanie odpowie Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zrobi to na podstawie wyników II edycji badania, którego celem jest poznanie zapotrzebowania na rozwój kompetencji w sektorze. Ankietę można wypełniać do 4 maja.
1 2 0 0 0 20.04.2021Atlas dziękuje budowlańcom filmem o ich pracyFirma Atlas rozpoczęła kampanię, której celem jest budowanie świadomości na temat codziennej pracy wykonawców budowlanych i odczarowanie stereotypów związanych z branżą. Elementem rozpoczynającym działania jest film „Razem możemy więcej”, dostępny na YouTube. Opowiada on o codzienności przedstawicieli tej branży.
0 1 0 0 0 20.04.2021Grayling: ESG priorytetem w 2021 r. – twierdzi 3/4 dużych firmZ badania przeprowadzonego przez firmę Grayling wśród 550 liderów biznesu wynika, że kwestie ESG (Environmental, Social and Governance) będą w tym roku zyskiwały na znaczeniu. 2021 r. będzie też przełomowy ze względu na następstwa Covid-19 oraz zbliżający się szczyt COP26.
0 1 0 0 0 20.04.2021Dentsu uruchomiło Content Symphony, nowe centrum usług contentowychDentsu CEE uruchomiło nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie ono obsługiwać klientów firmy w regionie, jak również na świecie. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony Dentsu CEE.
0 11 0 0 0 20.04.2021Facebook zapowiada produkty audioFacebook zapowiedział wprowadzenie szeregu produktów audio na swoich platformach. Wśród nowych narzędzi znajdą się: Sound Studio, Soundbites, Live Audio Rooms oraz podcasty.
0 11 0 0 0 20.04.2021Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku. Wyniki badaniaInflacja według GUS przekroczyła w marcu 3%. Systematycznie rosły też ceny żywności w sklepach internetowych. To czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy najtańszych produktów. Wartość koszyka w kanale e-grocery wzrosła w skali roku o 7,5%, co oznacza, że Polacy coraz częściej kupują żywność przez Internet. Z badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency wynika też, że sieci handlowe działające w Polsce prowadzą bardzo aktywną politykę cenową. Średnia cena koszyka zakupowego spadła bowiem w marcu 2021 o 2% wobec 2020 r.
3 1 0 0 0 20.04.2021Karol Strasburger w reklamie marki Kotlin pyta: co jemy z ketchupem?Kotlin zaprosił do współpracy kolejną po Piotrze Cyrwusie ikonę polskiej popkultury – Karola Strasburgera. W imieniu marki popularny prezenter z humorem i dystansem pyta entuzjastów dobrego jedzenia o to, co jedzą z ketchupem.
0 4 0 0 0 19.04.2021Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”Marka Tyskie wykupiła przestrzeń reklamową w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. W każdym z nich opublikowała połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. W ten sposób godzi zwaśnione magazyny z przeciwnych stron politycznego ringu.
14 10 0 0 0 19.04.2021Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZLagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.
0 1 0 0 0 19.04.2021Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mailFirmy z branży direct mail działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, tworzące Radę Rynku Direct Mail stworzyły i podpisały Kodeks dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych.