0 1 0 9.03.2022Coca-Cola i McDonald’s zawieszają działalność w Rosji, KFC i Pizza Hut zamrażają część programówCoca-Cola i McDonald’s, silnie krytykowane w ostatnich dniach za brak reakcji w sprawie ataku rosyjskich wojsk na Ukrainę, podjęły decyzję o zawieszeniu działalności w Rosji. KFC i Pizza Hut nie zamkną swoich lokali w tym kraju, ale zapowiadają zamrożenie programów rozwojowych. Również otwarte pozostaną lokale Burger Kinga.
0 2 0 9.03.2022Impact’22 – Yuval Harari pierwszy raz na żywo w PolsceYuval Noah Harari, autor światowego bestsellera „Sapiens. Od zwierząt do bogów”, 11 maja otworzy kongres Impact’22. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-gospodarcze w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 8.03.2022AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich specjalistów z przemysłem kreatywnym UERuszyła platforma wspierająca ukraińskich specjalistów od komunikacji marketingowej, będąca wspólną inicjatywą organizacji branżowych z krajów UE. W związku z tragedią, jakiej doświadcza dziś Ukraina, środowisko reklamowe w ramach inicjatywy AdAid.eu chce zaoferować wsparcie poprzez ułatwienie Ukraińcom znalezienia ofert współpracy w krajach UE oraz kontaktu z firmami: agencjami reklamowymi, mediowych, firmami produkcyjnymi, działami marketingu, komunikacji i PR po stronie klienta oraz innymi podmiotami z branży kreatywnej.
0 9 0 8.03.2022Wyniki badania Mediapanel za luty 2022 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za luty 2022 r.
0 9 0 8.03.2022„Dziewczynki mogą wszystko” – Lego rozpoczyna kampanię, która ma inspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płciąMarka Lego rozpoczęła w Polsce kampanię „Dziewczynki mogą wszystko”. Udział w niej bierze m.in. Martyna Wojciechowska. Działania mają zainspirować rodziców do myślenia o dzieciach niezależnie od stereotypów związanych z płcią.
1 1 0 8.03.2022Nowa aranżacja piosenki Anny Jantar w reklamie marki Łowicz – „Dżem – wspomnienie lata”Marka Łowicz rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której wykorzystuje melodie znanych utworów. Tym razem zaaranżowała piosenkę „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar do promocji dżemu.
0 1 0 8.03.2022Zamawiajcie artykuły na ukraińskich portalach – zachęca europejskich reklamodawców WhitePressPlatforma content i influencer marketingu WhitePress zachęca europejskich reklamodawców do zamawiania artykułów na ukraińskich portalach i wspierania wolnych mediów na Wschodzie. Środki ze sprzedaży tych artykułów za cały marzec zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej fundacji.
0 1 0 8.03.2022Group One wycofuje się z rynku rosyjskiegoNiezależna grupa komunikacyjna Group One poinformowała o wycofaniu swoich biznesów z Rosji. Tym samym należąca do grupy spółka SalesTube Russia zamyka działalność.
0 1 0 8.03.2022Zgłoś trolla – aplikacja do zgłaszania podejrzanych treściNieagencja i Brand24 w partnerstwie z Zenbox.pl uruchomiły stronę Zglostrolla.pl. To prosta aplikacja, która pozwala na zgłaszanie podejrzanych treści – dezinformacji, fake newsów i kłamstw.
0 1 0 7.03.2022Konkurs Genius Universitatis 2022 – można zgłaszać kreatywne kampanie szkół wyższychWystartowała X edycja Genius Universitatis – otwartego konkursu marketingowego dla uczelni. Ma pokazać ich najlepsze działania reklamowe. Konkurs adresowany jest do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny.