0 1 0 0 0 10.08.2021ZFPR po raz drugi podsumowuje zaangażowanie branży PR w działalność pro bonoPromowanie zaangażowania agencji we wsparcie projektów społecznych jest jednym z ważnych wątków prac Związku Firm PR – to element szerokiej strategii wspierania najwyższych standardów etycznych w branży. Już po raz drugi ZFPR publikuje specjalny raport podsumowujący najciekawsze inicjatywy, jakie agencje zrealizowały non profit.
0 1 0 0 0 9.08.2021Apple będzie przeszukiwał urządzenia użytkowników w poszukiwaniu dziecięcej pornografiiApple ma w planach wprowadzenie nowego oprogramowania do nadzoru, które niektórzy eksperci uważają za głęboko problematyczne. Zainstaluje na iPhone’ach i iPadach użytkowników program, który będzie skanował biblioteki w poszukiwaniu zdjęć naruszających przepisy dotyczące pornografii dziecięcej. Firma potwierdziła plany po tym jak informacje o nich wyciekły na Twitterze.
1 3 0 0 0 9.08.2021Wyborowa i Prosto przygotowały kolekcję nawiązującą do lat 90. XX w.Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii „Włącz tryb spotkań”. Tym razem przedstawia kolekcję ubrań stworzoną w kooperacji z Prosto.
0 13 0 0 0 9.08.2021Murale na 30-lecie Grupy WyszehradzkiejOkrągła rocznica międzynarodowej współpracy w ramach Grupy Wyszehradzkiej została uświetniona powstaniem czterech murali w stolicach państw członkowskich. Pierwszy z nich, stworzony na warszawskim Powiślu, służy również upamiętnieniu polskiej prezydencji w V4. Pozostałe trzy murale można oglądać w Pradze, Bratysławie i Budapeszcie.
0 1 0 0 0 9.08.2021Red Bull wraca do Havas MediaW regionalnym przetargu na obsługę mediową Red Bulla zwyciężyła agencja Havas Media. Zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów dla marki.
0 1 0 0 0 9.08.2021Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Badanie GfK pokazuje wyhamowanie wzrostu handlu w branży spożywczej w pierwszym półroczu 2021Po 2020 r., który znacząco zmienił trendy i koszyki zakupowe, przyszła covidowa odwilż. Polscy konsumenci w części wracają do starych zwyczajów. Konsekwencją tego jest wyhamowanie sprzedaży produktów szybkozbywalnych oraz spożywczych w pierwszej połowie bieżącego roku. Wciąż chętnie odwiedzamy dyskonty, znów spożywamy posiłki poza domem, a także coraz większą uwagę zwracamy na zdrową dietę i ekologię. Takie są dane z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.
1 1 0 0 0 6.08.2021Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersiProducent implantów piersiowych GC Aesthetics rozpoczął kampanię „More Summer and No More Nonsense” („Więcej lata, nigdy więcej bzdur”). Zachęca w niej kobiety, by w pełni cieszyły się latem, pokazując tyle ciała, ile chcą. Ponieważ pokazywanie kobiecych sutków jest zakazane na Facebooku i Instagramie, irlandzka marka oferuje sposób na ich przykrycie.
0 1 0 0 0 6.08.2021W Łodzi powstanie mural firmy Duda Development, który ma zachęcać do tworzenia sąsiedzkich relacjiNa pograniczu łódzkiego Śródmieścia i Widzewa powstaje mural promujący budowanie dobrosąsiedzkiego klimatu. Praca o powierzchni 550 m kw. będzie widoczna na ścianie kamienicy przy Targowej 55, usytuowanej naprzeciwko Diasfery Łódzkiej, inwestycji firmy Duda Development.
0 1 0 0 0 6.08.2021Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.
0 2 0 0 0 6.08.2021Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw FinansowychPraca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.