1 4 0 0 0 11.02.2021Zalando w walentynkowej kampanii podpowiada, jak zerwać z ubraniami eksRuszyła lokalna kampania walentynkową „Wymień ubrania po ex na Zalando Pre-Owned”. Platforma zakupowa zachęca w niej polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia garderoby.
0 1 0 0 0 11.02.2021Stanowisko ZFPR w sprawie planowanego podatku od przychodów z reklamy i protestu wydawcówZwiązek Firm Public Relations zajął stanowisko w sprawie planowanego przez rząd podatku od przychodów z reklamy. Zdecydowanie poparł protest mediów.
0 1 0 0 0 11.02.2021Znamy prelegentów konferencji Zbuntowan3 Mark1Konferencja organizowana przez PTBRiO odbędzie się 11 marca. Znany jest już program wydarzenia, którego celem jest pokazanie, jak budować marki czasów buntu. Z jakich sił korzystać, jak tworzyć strategie, które są otwarte na zmianę. Na te pytania postarają się odpowiedzieć eksperci z firm badawczych, agencji reklamowych oraz firm z branży FMCG i bankowości.
0 9 0 0 0 10.02.2021Nominacje do Mobile Trends Awards ogłoszone – trwa głosowanie internautówJuż mniej niż miesiąc dzieli nas od Mobile Trends Conference. Jubileuszowa edycja tego wydarzenia odbędzie się online 4 i 5 marca. Wraz z nią odbędzie się gala konkursu Mobile Trends Awards. W tym roku spośród ponad 150 zgłoszeń nominację w 11 kategoriach otrzymało 51 projektów.
0 1 0 0 0 10.02.2021eObuwie.pl i Modivo wybrały Value Media i Media InsightMarki eObuwie.pl i Modivo rozstrzygnęły przetarg na strategię, planowanie i zakup mediów. Wygrały go agencje Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M).
0 3 0 0 0 10.02.2021TikTok z muralem w centrum WarszawyW ramach kampanii „Don’t Make Ads. Make TikToks” ruszyła realizacja wielkoformatowego muralu dla globalnej platformy TikTok for Business. Malowidło znajduje się w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc stolicy.
1 1 0 0 0 10.02.2021Fundacja GOPR w kampanii prosi o 1% podatkuFundacja Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego rozpoczęła kampanię 1%. Prosi w niej o przekazanie środków na funkcjonowanie GOPR.
0 1 0 0 0 10.02.2021Stanowisko Rady Przedsiębiorczości w sprawie projektu opodatkowania przychodów z reklamRada Przedsiębiorczości wydała oświadczenie w sprawie rządowego projektu opodatkowania przychodów z reklam. Wyraża w nim stanowczy sprzeciw i podkreśla, że będzie to zatrzymanie koła zamachowego gospodarki.
0 1 0 0 1 10.02.2021Barbie w pandemii z najwyższą sprzedażą od ponad pięciu latSprzedaż Barbie (Mattel) osiągnęła w 2020 r. 1,35 mld dol. To najwięcej od co najmniej 2014 r.
1 1 0 0 0 10.02.2021„Internetu, ile serce wytrzyma” w walentynkowej kampanii Plusa na kartęPlus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Igora Kwiatkowskiego. Z okazji walentynek promuje ofertę na kartę z promocyjnym Internetem.