1 1 0 0 0 29.11.2021Provident w kampanii ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferzeProvident wystartował ze świąteczną odsłoną kampanii wykorzystującej piosenkę z 2000 r. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
0 1 0 0 0 29.11.2021Nagrody w konkursie KTR i Innovation 2021 wręczoneWśród laureatów tegorocznej gali KTR i Innovation 2021 przyznano 164 nagrody w konkursie KTR, w tym 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowe. W konkursie Innovation wręczono 53 nagrody – 7 złotych, 19 srebrnych i 27 brązowych.
0 1 0 0 0 27.11.2021Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracyUmowa zakłada, że Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego. Wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów.
0 1 0 0 0 26.11.2021W ciągu ostatniego roku największe marki podwoiły wykorzystanie Stories na InstagramieW ciągu ostatniego roku marki zdawały się dostrzegać znaczenie różnorodności w strategii treściach na Instagramie. Zaczynają wykorzystywać więcej Stories – pokazuje badanie portalu Socialinsider. Mediana historii publikowanych miesięcznie na profilach marek na Instagramie wynosi 15–16. To dwukrotnie więcej niż w 2020 r.
0 1 0 0 1 26.11.2021Stanowisko dyrektora Klubu Producentów Reklamowych SAR po odejściu sześciu członkówSześciu członków założonego w 2018 r. Klubu Producentów Reklamowych zdecydowało o wystąpieniu z organizacji. Stanowisko w tej sprawie przedstawił Julian Dworak, dyrektor KPR.
0 1 0 0 0 26.11.2021FoodCare wybrał Zenith do obsługi mediowej marki GellweObsługą mediową firmy FoodCare, właściciela m.in. marek Frugo, Black czy Gellwe, ponownie zajmie się Zenith. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu.
1 1 0 0 0 26.11.2021Apple w świątecznym spocie ratuje bałwana24 listopada Apple zaprezentował swoją reklamę świąteczną, zatytułowaną „Saving Simon”. Spot nakręcono iPhone’em 13 Pro.
0 3 0 0 0 26.11.2021Perowskitowe etykiety cenowe – nowe narzędzie marketingowe dla branży retailSaule Technologies wprowadza do oferty elektroniczne etykiety cenowo-reklamowe PESL. Są one zasilane perowskitowymi ogniwami fotowoltaicznymi. Dzięki współpracy z Google Platform można zarządzać nimi zdalnie. Wśród firm zainteresowanych produktem znalazły się PKN Orlen i Grupa Maspex.
0 6 0 0 0 26.11.2021Tarczyński sponsorem tytularnym Stadionu WrocławProdukująca wędliny, kabanosy i kiełbasy firma Tarczyński została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
1 1 0 0 0 26.11.2021Konkurs Kreatura 2021 – znamy zwycięzców25 listopada, podczas gali 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura wręczono 21 nagród głównych, 25 wyróżnień oraz jedną nagrodę specjalną. Tę ostatnią otrzymała krakowska agencja Dziadek do Orzechów za kampanię „Stop kobietobójstwu”.