Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersi - Marketing przy Kawie
Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersi
  • 1
  • 1
6.08.2021

Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersi

Producent implantów piersiowych GC Aesthetics rozpoczął kampanię „More Summer and No More Nonsense” („Więcej lata, nigdy więcej bzdur”). Zachęca w niej kobiety, by w pełni cieszyły się latem, pokazując tyle ciała, ile chcą. Ponieważ pokazywanie kobiecych sutków jest zakazane na Facebooku i Instagramie, irlandzka marka oferuje sposób na ich przykrycie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021

„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw Finansowych

Praca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.

5 sierpnia 2021