Wyborowa i Prosto przygotowały kolekcję nawiązującą do lat 90. XX w.
  • 1
  • 3
9.08.2021

Wyborowa i Prosto przygotowały kolekcję nawiązującą do lat 90. XX w.

Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii „Włącz tryb spotkań”. Tym razem przedstawia kolekcję ubrań stworzoną w kooperacji z Prosto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2021

Polacy wracają do zwyczajów sprzed pandemii. Badanie GfK pokazuje wyhamowanie wzrostu handlu w branży spożywczej w pierwszym półroczu 2021

Po 2020 r., który znacząco zmienił trendy i koszyki zakupowe, przyszła covidowa odwilż. Polscy konsumenci w części wracają do starych zwyczajów. Konsekwencją tego jest wyhamowanie sprzedaży produktów szybkozbywalnych oraz spożywczych w pierwszej połowie bieżącego roku. Wciąż chętnie odwiedzamy dyskonty, znów spożywamy posiłki poza domem, a także coraz większą uwagę zwracamy na zdrową dietę i ekologię. Takie są dane z analiz „Panelu gospodarstw domowych” GfK Polonia.

6 sierpnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Naklejki na brodawki piersiowe jako zachęta do nieosądzania i wyzbycia się wstydu. Pomysł producenta implantów piersi

Producent implantów piersiowych GC Aesthetics rozpoczął kampanię „More Summer and No More Nonsense” („Więcej lata, nigdy więcej bzdur”). Zachęca w niej kobiety, by w pełni cieszyły się latem, pokazując tyle ciała, ile chcą. Ponieważ pokazywanie kobiecych sutków jest zakazane na Facebooku i Instagramie, irlandzka marka oferuje sposób na ich przykrycie.