Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021
  • 0
  • 1
6.08.2021

Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly 2021

„Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w Sieci” – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że ośmiu na dziesięciu uważa zaufanie do marki za kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców, szczególnie online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52036 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 sierpnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2021

Moralność finansowa Polaków w czasie pandemii. Badanie Związku Przedsiębiorstw Finansowych

Praca na czarno, płacenie gotówką bez rachunku, aby uniknąć VAT-u oraz przepisywanie majątku na rodzinę, aby uciec przed wierzycielami to zachowania, które na rynku finansowym spotykają się z największym społecznym przyzwoleniem – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych, pt. „Moralność finansowa Polaków 2021”. Wyniki wskazują na utrzymującą się dużą skłonność Polaków do nadużyć w obszarze finansów.

5 sierpnia 2021