Red Bull Mobile wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi kreatywnej - Marketing przy Kawie
Red Bull Mobile wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi kreatywnej
  • 0
  • 1
9.03.2021

Red Bull Mobile wybrał 180heartbeats + Jung v Matt do obsługi kreatywnej

Przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull Mobile wygrała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Począwszy od marca będzie długofalowo odpowiadać za social media, komunikację internetową i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 marca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
9.03.2021

Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć

Unilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.