Local Heroes przygotowało kolekcję ubrań inspirowaną marką Coca-Cola
  • 0
  • 4
28.02.2020

Local Heroes przygotowało kolekcję ubrań inspirowaną marką Coca-Cola

Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Streetwearowa marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła „Express Your Taste” jako analogii do wyrażania siebie poprzez styl. Ubrania dostępne są w sieci Sizeer.

Głównym elementem kampanii, wokół którego prowadzone są działania marketingowe, jest komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z kolekcji Coca-Cola x Local Heroes. Celem tego projektu jest zachęcenie młodego pokolenia do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku.

Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która zostanie uruchomiona 2 marca. Zainteresowanych udziałem w loterii Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeera. Tam będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Local Heroes. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera.

W skład kolekcji wchodzi 7 elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes, opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do stylu vintage rodem z lat 90. XX w.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 r. na parkingu przy ul. Woronicza. Obecne były twarze kampanii: Karolina Pisarek, Nikodem Rozbicki i Smolasty. Łączą ich światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

  • Koncepcja kampanii i kreacji do telewizji oraz social media: McCann i Lucky Luciano
  • Reżyser: Maciej Bieliński
  • Operator: Mateusz Dziekoński
  • Fotograf: Łukasz Pęcak
  • Make up: Katarzyna Biały, Wilson
  • Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki
  • Scenografia: Ładne Rzeczy – Ewelina Rosłaniec, Katarzyna Pielużek
  • Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures
  • Przygotowanie bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługa kanałów social media: LiquidThread
  • Materiały BTL oraz obsługa promocji konsumenckiej: Fortis
  • Strategia mediowa i kontrakty z influencerami: MediaCom
  • Produkcja eventu: Brave
  • Działania PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event: Big Picture
  • 4
Local Heroes

Kolekcja Local Heroes i Coca-Coli dostępna jest w sieci Sizeer

28 lutego 2020