0 1 0 20.05.2022Grupa Żabka wchodzi w catering dietetycznyDo portfolio Grupy Żabka dołączyła nowa spółka – Cool-Logistics. Będzie zajmować się świadczeniem usług logistycznych przewozu żywności, zwłaszcza dań gotowych w temperaturze kontrolowanej. Spółka początkowo będzie obsługiwać podmioty z grupy, a docelowo także innych producentów cateringów dietetycznych.
0 1 0 20.05.2022TikTok zamierza wprowadzić gry na platformę. Prowadzi testy w WietnamieW Wietnamie TikTok przeprowadza testy, aby użytkownicy mogli grać w nim w gry. Tę informację podaje Reuters, powołując się na anonimowe źródła. Ma to być częścią dużych planów rozwoju gier w popularnej aplikacji do udostępniania wideo.
0 4 0 20.05.2022Human Ark przechodzi rebranding i rozszerza działalnośćWarszawskie studio produkcyjne Human Ark obchodzi 15-lecie istnienia. Human – bo taką nazwę nosi od teraz firma – zmienia identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka. Rozwija także zainicjowaną już współpracę z nowym rodzajem klientów.
0 1 0 20.05.2022Nent Group zmienia się w Viaplay GroupNordic Entertainment Group (Nent Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbyło się 18 maja.
0 4 0 20.05.2022Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygniętyPodczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.
0 1 0 19.05.2022TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcamiAby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.
0 6 0 19.05.2022160 dronów nad Warszawą w ramach akcji kanału FilmBox Premium HDWieczorem 16 maja na warszawskim niebie pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy. Kosmiczne zjawisko okazało się akcją kanału FilmBox Premium HD, który z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Kosmosu zorganizował podniebny pokaz dronów inspirowany filmowymi hitami o podboju galaktyki.
1 2 0 19.05.2022Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.
0 1 0 19.05.2022Publicon Sport szuka sponsorów dla piłkarskiej reprezentacji UkrainyAgencja Publicon Sport podpisała umowę z UAF Marketing, wyłącznym partnerem handlowym Ukraińskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie szukać w Polsce partnerów i sponsorów dla reprezentacji Ukrainy, która w czerwcu będzie gospodarzem dwóch meczów Ligi Narodów UEFA.
1 5 0 19.05.2022Komputerowa myszka dla osób z niepełnosprawnościami. Nowy produkt MicrosoftuMicrosoft zaprezentował komputerową myszkę dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. To małe urządzenie może być w łatwy sposób dostosowywane do potrzeb wielu użytkowników.