„Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy” – nowa kampania Ikei - Marketing przy Kawie
„Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy” – nowa kampania Ikei
  • 1
  • 4
1.09.2021

„Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy” – nowa kampania Ikei

1 września Ikea wystartowała z kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. O inne rzeczy w domu – przedmioty, które w nieuchwytny sposób pomagają skupić się na tym, co najważniejsze – zadba marka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 września 2021