1 2 0 0 0 1.09.2021T-Mobile w kampanii promuje nielimitowany Internet domowy31 sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania T-Mobile promująca nielimitowany Internet domowy. W jej ramach widzowie będą mogli zobaczyć spoty prezentujące ofertę.
0 1 0 0 0 31.08.2021IAB Polska odnosi się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w Polskim ŁadzieW ramach ogłoszonych konsultacji społecznych IAB Polska odniósł się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w tzw. Polskim Ładzie.
0 2 0 0 0 31.08.2021Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany’ego, która ma przyciągnąć młodszych konsumentówBeyoncé stała się pierwszą czarnoskórą kobietą, która założyła słynny żółty diament Tiffany. Wokalistka wystąpi ze 128,5-karatowym kamieniem na szyi wraz z mężem Jayem-Z w kampanii reklamowej marki. Firma jubilerska chce w ten sposób dotrzeć do młodszej i bardziej zróżnicowanej publiczności.
0 3 0 0 0 31.08.2021Mały Głód szuka nowej pracy31 sierpnia w samo południe na Facebooku odbyła się konferencja prasowa Małego Głoda. Brand hero zapowiedział, że w związku z pojawieniem się na rynku nowego Danio odchodzi i szuka nowego zajęcia. To tesearowy etap kampanii marki.
0 1 0 0 0 31.08.2021TikTok oficjalnym partnerem medialnym mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn oraz partnerem Polskiego Związku Piłki SiatkowejTikTok został oficjalnym partnerem medialnym zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn, a także nawiązał partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Na czas rozgrywek platforma wraz z PZPS przygotowała dla użytkowników aktywności, dzięki którym lepiej poznają polską reprezentację, będą mogli ją dopingować i tym samym jeszcze bardziej poczuć ducha sportowej rywalizacji.
0 4 0 0 1 31.08.2021Scrabble z nową identyfikacją wizualnąScrabble – marka klasycznej planszowej gry słownej, należąca do portfolio firmy Mattel ma zmienioną identyfikację wizualną. Zmieniono logo, kolorystykę, projekt opakowania, planszy, woreczków i płytek z literami. Nowa szata graficzna to krok w stronę repozycjonowania jako uniwersalnej gry, która może być rozrywką dla każdego.
0 6 0 0 0 30.08.2021W ramach „Tokyo Toilet Project” powstała publiczna toaleta sterowana głosowoKazoo Sato, chief creative officer TBWA Hakuhodo, we współpracy z agencją Disruption Lab zaprojektował w pełni bezdotykową, sterowaną głosem publiczną toaletę Hi Toilet. Umożliwia ona użytkownikom otwieranie i zamykanie drzwi, spłukiwanie, odkręcanie kranów, a nawet odtwarzanie wybranej muzyki bez użycia rąk.
2 4 0 0 0 30.08.2021Spontaniczny Sztab Obywatelski na billboardach przypomni mieszkańcom Podlasia o uczynkach miłosierdziaRuch Spontaniczny Sztab Obywatelski w związku z sytuacją na granicy z Białorusią rozpoczął akcję billboardową. Na trzech nośnikach zamieści plakaty z uczynkami miłosierdzia względem ciała.
0 1 0 0 0 30.08.2021Klienci coraz częściej będą wybierać reklamacje przez Facebooka – pokazuje badanie On Board Think Kong40 proc. Polaków uważa, że reklamacja zgłoszona przez facebookową stronę firmy może być sprawniej załatwiona niż ta zgłoszona przez infolinię czy formularze na stronach WWW. Z badania agencji marketingowej On Board Think Kong wynika też, że najczęściej kontakt przez social media preferują najmłodsi klienci.
0 1 0 0 0 30.08.2021Hubert Hurkacz wybrał do obsługi PubliconZ początkiem sierpnia Hubert Hurkacz powierzył agencji Publicon prowadzenie działań w obszarze media relations, social media i relacji ze sponsorami. Firma będzie współpracowała z agencją IMG, która odpowiada za komunikację tenisisty na rynkach zagranicznych.