Przyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media takPrzyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media takPrzyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media takPrzyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media tak
Wyrazić pogląd. To takie straszne? (fot. Visual Hunt)

Przyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media tak

Przyciągasz konserwatystów czy liberałów? Czy to ważne? W social media tak
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Nawet markom najdalszym od polityki trudno jest dziś pielęgnować neutralność. Niezależnie od branży konsumenci coraz częściej oczekują od nich zajęcia zdecydowanego stanowiska, zwłaszcza w social media. Czy brand zdecyduje się na kroczek w prawo, czy w lewo? I tak straci pewną część klientów. A co może zyskać?

Osoby zajmujące się promocją drażetek Skittles prawdopodobnie nie spodziewały się, że 20 września 2016 roku o ich produkcie będą mówić i pisać wszystkie liczące się media. A jednak, bo oto Donald Trump Jr. posłużył się wizerunkiem charakterystycznych cukierków, by dosadnie wyrazić swoje poglądy.

„Załóżmy, że trzy drażetki w porcji skittlesów są trujące.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się