Nawet markom najdalszym od polityki trudno jest dziś pielęgnować neutralność. Niezależnie od branży konsumenci coraz częściej oczekują od nich zajęcia zdecydowanego stanowiska, zwłaszcza w social media. Czy brand zdecyduje się na kroczek w prawo, czy w lewo? I tak straci pewną część klientów. A co może zyskać?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Osoby zajmujące się promocją drażetek Skittles prawdopodobnie nie spodziewały się, że 20 września 2016 roku o ich produkcie będą mówić i pisać wszystkie liczące się media. A jednak, bo oto Donald Trump Jr. posłużył się wizerunkiem charakterystycznych cukierków, by dosadnie wyrazić swoje poglądy.
„Załóżmy, że trzy drażetki w porcji skittlesów są trujące.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |