Yes wybrało MediaHub do obsługi mediowej
  • 0
  • 1
2.09.2021

Yes wybrało MediaHub do obsługi mediowej

Firma Yes Biżuteria zdecydowała się powierzyć całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MediaHub. W przetargu startowało 8 podmiotów.

MediaHub okazał się najlepszy pod względem zaangażowania, kompetencji i podejścia do partnerstw biznesowych.

Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych. Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu czy przy podcastach tematycznych, co naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji Yes. Cieszymy się na tę współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty! – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w Yes Biżuteria.

Roczna umowa współpracy została podpisana w sierpniu 2021 r. Zespołem MediaHub pokieruje Bartłomiej Lissowski, senior media manager. Yes Biżuteria to kolejny po TikToku duży projekt realizowany wspólnymi siłami przez MediaHub i 180heartbeats + Jung von Matt.

  • 1
Yes wybrało MediaHub

Yes wybrało MediaHub

2 września 2021