10 15 0 26.04.2022Znamy zwycięzców Genius Universitatis 2022 – jubileuszowej edycji konkursuJuż po raz dziesiąty wyłonieni zostali najlepsi specjaliści marketingu i promocji reprezentujący świat akademicki. To właśnie dzięki ich kreatywności i zaangażowaniu uczelnie skutecznie rekrutowały studentów na rok akademicki 2021/2022 mimo niesprzyjających okoliczności (pandemia, organizacja wydarzeń wyłącznie online, duża konkurencyjność itp.). Tegorocznym zagłębiem najbardziej nietuzinkowych pomysłów okazał się Wrocław.
0 1 0 25.04.2022Twitter zaakceptował ofertę Muska za około 44 mld dol.Twitter zaakceptował ofertę Elona Muska. Przedsiębiorca kupił serwis za około 44 mld dol. w gotówce. To o miliard dolarów więcej, niż pierwotnie zakładał Musk (43 mld dol.). Mimo to dyrektor generalny Tesli określił tę ofertę jako „najlepszą i ostateczną”.
0 4 0 25.04.2022Mural marki Tous w centrum WarszawyW kwietniu w centrum Warszawy powstał mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous. Zaprojektowała go artystka i ilustratorka Joanna Pietrzyk.
3 4 0 25.04.2022Wystartowała kampania Avonu „Szok! Ale jakość”„Szok! Ale jakość” – to hasło rozpoczętej kampanii wizerunkowej Avonu. Firma zaprosiła dziesięć Polek, które nie używają produktów marki, do testowania w ciemno jej kosmetyków. Jak przekonuje, bazując na jakości ocenianych produktów, były one przekonane, że sprawdzają kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wśród uczestniczek testów znalazła się influencerka Maja Kołodziejczyk.
0 1 0 25.04.2022Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. Niemal co czwarty Polak nie planuje żadnego wyjazdu wakacyjnego, a co piąty nie podjął jeszcze żadnej decyzji. 66% badanych przyznaje, że na ich decyzje o wakacjach duży wpływ ma inflacja oraz wzrost cen – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 4 0 25.04.2022Co robią nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? Netflix przeprowadził badanie inspirowane serialem „Zachowaj spokój”Gdzie są i z kim rozmawiają nastolatkowie, gdy rodzice ich nie widzą? W serialu Netfliksa „Zachowaj spokój” na podstawie powieści Harlana Cobena poznajemy historie rodzinne, które inspirują do dyskusji o ważnych i aktualnych problemach. W zleconym przez platformę streamingową badaniu Kantar zapytał rodziców w Polsce, czy zainstalowaliby w telefonach dorastających dzieci aplikację monitorującą. Kolejna kwestia: gdzie są granice zaufania i prywatności w relacji rodzic – nastoletnie dziecko.
0 1 0 25.04.2022Darren Barnet pierwszym w historii męskim ambasadorem marki Victoria’s SecretProducent i aktor Darren Barnet został pierwszym w historii męskim ambasadorem marki Victoria’s Secret. Promuje kolekcję odzieżową Pink Gender Free.
0 1 0 25.04.2022Polacy nie bojkotują sieci handlowych tak, jak zapowiadali. Analiza UCE Research i Proxi.cloudRzeczywistość mocno odbiega od deklaracji Polaków dotyczących bojkotu sieci handlowych, które pozostały na rosyjskim rynku. Pokazuje to analiza Proxi.cloud i UCE Research, zrealizowana na podstawie obserwacji blisko 500 tys. konsumentów. Ruch w placówkach Auchan wzrósł nawet bardziej niż u konkurencji. Liczba unikalnych klientów tej sieci wprawdzie nieznacznie zmalała, ale strata i tak jest mniejsza niż w innych hipermarketach. Zdecydowanie gorzej na tle pozostałych marketów budowlanych poradziła sobie sieć Leroy Merlin, która zanotowała same spadki. Z kolei w placówkach Decathlonu ruch wzrósł, podczas gdy w całym segmencie sklepów sportowych i turystycznych zmniejszył się. W kwestii liczby unikalnych klientów konkurencja wykazała nieco mniejszy spadek niż sieć.
0 1 0 24.04.2022Sony planuje wprowadzenie reklam do darmowych gier na PlayStationSony zamierza wprowadzić reklamy do gier na PlayStation. Chce w ten sposób zachęcić zespoły deweloperów do dalszego tworzenia darmowych gier na swoją konsolę.
0 1 0 24.04.2022Pracownicy Facebooka zirytowani koncentracją Marka Zuckerberga na MetaverseRozpoczęte jesienią zmiany w Facebooku, których najbardziej widocznym przejawem była zmiana nazwy korporacyjnej na Meta, wywołują opór pracowników firmy.