„Być jak Cindy” – Sprandi w kampanii oddaje hołd latom 90. i nawiązuje do słynnej reklamy Pepsi
  • 2
  • 7
1.09.2021

„Być jak Cindy” – Sprandi w kampanii oddaje hołd latom 90. i nawiązuje do słynnej reklamy Pepsi

Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny letni dzień i puszka zimnego napoju. Wszystko to przywodzi na myśl reklamę Pepsi z Cindy Crawford z początku lat 90. W kampanii „Always Right” marka butów, odzieży i akcesoriów sportowych Sprandi reinterpretuje ten spot, zapraszając do udziału współczesne gwiazdy modelingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2021