Jet Line liczy rzeczywistą widownię kampanii DOOH
  • 0
  • 1
15.03.2022

Jet Line liczy rzeczywistą widownię kampanii DOOH

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line proponuje alternatywny model planowania i kupowania kampanii DOOH. Oferując realizację cyfrowych kampanii out of home, daje klientom możliwość zakupu rzeczywistej, policzonej, a nie oszacowanej czy statystycznej widowni każdego z emitowanych spotów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54794 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2022

11 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2022

Nowy zielony konsument wyłania się z badania firmy Forrester

Firma badawczo-doradcza Forrester przeprowadziła badanie na temat ekologicznych postaw konsumentów. Okazuje się, że to Europejczycy przodują w przyjmowaniu ekologicznych produktów, podczas gdy konsumenci z Australii i USA są najmniej ekologiczni. Raport ukazał też, że nie ma jednego uniwersalnego podejścia, jeśli chodzi o ekologicznych konsumentów, ponieważ ich zachowania, postawy i oczekiwania szybko ewoluują.