CFO Netfliksa nie wyklucza wprowadzenia pakietów z reklamami
  • 0
  • 1
10.03.2022

CFO Netfliksa nie wyklucza wprowadzenia pakietów z reklamami

Stanowczy sprzeciw Netfliksa wobec tworzenia oferty z reklamami nieco złagodniał. Spencer Neumann, CFO platformy, zapytany o to zagadnienie w obliczu rosnącej konkurenci, odpowiedział: „Nigdy nie mów nigdy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2022

9 marca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2022

„W T-Mobile teraz ma znaczenie” – startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacji

W świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. 9 marca marka rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”. Pokazuje w niej, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.