Yoko Ono reaktywuje akcję „War is Over”. W miastach całego świata pojawią się billboardy z hasłem „Imagine Peace” - Marketing przy Kawie
Yoko Ono reaktywuje akcję „War is Over”. W miastach całego świata pojawią się billboardy z hasłem „Imagine Peace”
  • 0
  • 8
15.03.2022

Yoko Ono reaktywuje akcję „War is Over”. W miastach całego świata pojawią się billboardy z hasłem „Imagine Peace”

Yoko Ono ogłosiła powrót do słynnej akcji z przełomu lat 60. i 70. XX w., kiedy to ze swoim mężem Johnem Lennonem protestowała przeciwko wojnie. W obliczu wydarzeń na Ukrainie artystka chce reaktywować akcję. W miastach na całym świecie pojawiły się billboardy z przesłaniem „Imagine Peace”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2022

14 marca 2022

11 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2022

Nowy zielony konsument wyłania się z badania firmy Forrester

Firma badawczo-doradcza Forrester przeprowadziła badanie na temat ekologicznych postaw konsumentów. Okazuje się, że to Europejczycy przodują w przyjmowaniu ekologicznych produktów, podczas gdy konsumenci z Australii i USA są najmniej ekologiczni. Raport ukazał też, że nie ma jednego uniwersalnego podejścia, jeśli chodzi o ekologicznych konsumentów, ponieważ ich zachowania, postawy i oczekiwania szybko ewoluują.