Zaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i miernikiZaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i miernikiZaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i miernikiZaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i mierniki
Wzbudzenie zaangażowania to wielka wartość (fot. Pixabay)

Zaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i mierniki

Zaangażowanie konsumenta w markę. Najważniejsze mechanizmy i mierniki
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Konsument sam w sobie stał się medium, które może mieć istotny wpływ na efekty kampanii marketingowej lub bezpośrednio na markę. Angażowanie go w świat marki to jeden z podstawowych celów działań marketingowych. Zakłada on możliwie pełne przekazanie odbiorcy wartości brandu i zanurzenie go w jego świecie. Często tworzenie się zaangażowania łączy się z bezpośrednim, osobistym doświadczeniem marki, które bywa niezwykle istotne w pewnych kategoriach produktowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się