W ramach Ad Goes Green opublikowano proekologiczne wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych
  • 0
  • 1
28.09.2021

W ramach Ad Goes Green opublikowano proekologiczne wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych

Klub Producentów Reklamowych SAR rusza z kolejnymi działaniami dotyczącymi inicjatywy Ad Goes Green. W ramach projektu zostały właśnie opublikowane wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51615 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2021

27 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na XI edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting

11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem „No Plan B”.