Ranking najchętniej tatuowanych logotypów marek
  • 0
  • 1
14.03.2022

Ranking najchętniej tatuowanych logotypów marek

Które logotypy firm i marek są najchętniej tatuowane przez konsumentów? Sprawdziła to firma DealA. W tym celu stworzyła listę 70 popularnych marek z różnych branż, a następnie przeszukała dane dotyczące tego, które tatuaże inspirowane marką były najczęstsze na Instagramie. Niekwestionowanym liderem jest Disney.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2022

11 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2022

Nowy zielony konsument wyłania się z badania firmy Forrester

Firma badawczo-doradcza Forrester przeprowadziła badanie na temat ekologicznych postaw konsumentów. Okazuje się, że to Europejczycy przodują w przyjmowaniu ekologicznych produktów, podczas gdy konsumenci z Australii i USA są najmniej ekologiczni. Raport ukazał też, że nie ma jednego uniwersalnego podejścia, jeśli chodzi o ekologicznych konsumentów, ponieważ ich zachowania, postawy i oczekiwania szybko ewoluują.