0 1 0 0 0 7.03.2022Zmieńmy system zakupu mediów – apeluje chief brand officer P&GMarc Pritchard, chief brand officer P&G, wezwał do wprowadzenia innowacji, aby skutecznie zakończyć proces zakupu mediów z góry. Jego zdaniem trzeba wyeliminować zwłaszcza przesadzone szacunki i gwarancje dotyczące odbiorców. Celem ma być stworzenie wydajniejszego rynku, który zakończy problem nadmiernej częstotliwości reklam i poprawi wrażenia konsumenta.
0 1 0 0 0 7.03.2022L’Oréal Professionnel Paris wybrało Lvl Up Media do obsługi na AllegroL’Oréal Professionnel Paris wybrało agencję Lvl Up Media do obsługi na Allegro. Od lutego 2022 r. agencja zajmuje się sprzedażą produktów do profesjonalnej pielęgnacji i stylizacji włosów na tej platformie marketplace.
1 2 0 0 0 7.03.2022STGU zachęca do nadsyłania plakatów wspierających UkrainęStowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zainicjowało akcję poparcia dla Ukrainy. Zachęca do nadsyłania plakatów wspierających naszego sąsiada w walce z Rosją.
0 1 0 0 0 7.03.2022Działania pomocowe dla Ukrainy na interaktywnej infografice – publikacja FOBPrzygotowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu infografika zawiera przykłady działań pomocowych. Jej celem jest ukazanie spektrum działań różnych podmiotów wspierających uchodźców i uchodźczynie z Ukrainy oraz osoby przebywające w zaatakowanym przez Rosję kraju.
0 11 0 0 0 7.03.2022Czy Coca-Cola wycofuje się z Rosji? – sprzeczne doniesienia i zapowiedź bojkotu3 marca agencja TASS poinformowała, że Coca-Cola nie zamierza wycofać się z rynku rosyjskiego. Oświadczenie to spowodowało oburzenie w mediach i wśród internautów.
0 1 0 0 0 4.03.2022Brand24 pomaga wyłapywać oraz blokować konta i boty szerzące kłamstwa dotyczące wojny w UkrainiePolska firma Brand24 udostępniła swoje narzędzia do monitorowania mediów internetowych. Chce w ten sposób pomóc w wyłapywaniu oraz blokowaniu kont i botów szerzących kłamstwa dotyczące wojny w Ukrainie.
0 1 0 0 0 4.03.2022Go Sport Polska na sprzedażFirma Go Sport Polska została wystawiona na sprzedaż. Do 2019 r. była własnością francuską, a następnie została kupiona przez singapurską spółkę Sportmaster Operations, której właścicielami są osoby pochodzenia rosyjskiego.
0 3 0 0 0 3.03.2022Polscy reklamodawcy zawieszają kampanie reklamowe na Facebooku w związku z wojną w UkrainieW odpowiedzi na sytuację w Ukrainie marki oferują namacalną pomoc w postaci przekazywania produktów czy oferowania miejsc pracy. Następują także zmiany w całych strategiach marketingowych i reklamowych – zarówno małych, jak i globalnych brandów. Jak wynika z danych Sotrendera, zawieszane są m.in. kampanie reklamowe w ekosystemie Facebooka.
0 1 0 0 0 3.03.2022Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor TrackInstytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Aktualizacja zostanie opublikowana na platformie IDS 4 marca. W ramach nowej wersji danych uwzględniono współczynniki zmian ruchu opracowane przez poznańskie Biuro Inżynierii Transportu. Wzbogacono też badanie o wyniki dla nośników zlokalizowanych na 150 parkingach. Ponadto dostosowano nośniki do nowej wersji map Here.
0 4 0 0 0 3.03.2022Lego stworzyło zestaw Vespa 125Lego Group przedstawia gratkę dla miłośników włoskiego stylu – zestaw Vespa 125 inspirowany skuterem Vespą Piaggio. Cena zestawu to 449,99 zł.