Castorama po raz drugi wybiera Mindshare Polska
  • 0
  • 1
22.03.2022

Castorama po raz drugi wybiera Mindshare Polska

Sieć sklepów Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska.

Na mocy nowej umowy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie i zakup mediów w pełnym zakresie. Zgodnie ze zwycięską strategią wszystkie aktywacje off- i online realizują kluczowe wskaźniki efektywności nie tylko w procesie optymalizacji kosztów zakupu mediów, ale także realizacji celów biznesowych firmy.

Na czele zespołu odpowiedzialnego za obsługę Castoramy stanęła Anna Bieńkowska, director, client leadership w Mindshare Polska.

  • 1
Castorama po raz drugi wybiera Mindshare Polska

Castorama po raz drugi wybiera Mindshare Polska

22 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2022

Polacy poszukują wygody i prostych rozwiązań ułatwiających życie – badanie GfK

Wygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 r. – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii, jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy.

21 marca 2022