Tommy Hilfiger inspiruje do zmian społecznych w kampanii z artystami i aktywistami - Marketing przy Kawie
Tommy Hilfiger inspiruje do zmian społecznych w kampanii z artystami i aktywistami
  • 0
  • 7
4.02.2021

Tommy Hilfiger inspiruje do zmian społecznych w kampanii z artystami i aktywistami

Marka Tommy Hilfiger rozpoczęła kampanię promującą linię Tommy Jeans na wiosnę 2021. W działania pod hasłem „Music Takes Us Further” zaangażowali się artyści oraz aktywiści.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lutego 2021

3 lutego 2021