Heineken wprowadza wirtualne piwo do metaverse
  • 1
  • 1
18.03.2022

Heineken wprowadza wirtualne piwo do metaverse

Heineken wkroczył w metaverse. Marka przygotowała piwo o nazwie Silver. Jednocześnie autoironicznie stwierdziła, że jest to bardzo głupi pomysł, ponieważ trunku nie można wypić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 marca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2022

Fundacja Ocalenie rozpoczyna kampanię 1% – „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej”

Przeszli naprawdę sporo, zarówno metaforycznie – nosząc w sobie ogromny bagaż trudnych doświadczeń, jak i dosłownie, przemierzając długą i wyboistą drogę. Jak długą, trudno nawet oszacować, ale teraz zbierają siły na kolejny, duży krok. W stronę bezpiecznego życia, zdrowia, kontynuacji edukacji czy uregulowanej sytuacji prawnej. Uchodźcom pomaga w tym Fundacja Ocalenie, która 15 marca ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej” zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia potrzebujących, którzy przybyli do naszego kraju.