- 1
- 1
Heineken wprowadza wirtualne piwo do metaverse
Heineken wkroczył w metaverse. Marka przygotowała piwo o nazwie Silver. Jednocześnie autoironicznie stwierdziła, że jest to bardzo głupi pomysł, ponieważ trunku nie można wypić.
Heineken wkroczył w metaverse. Marka przygotowała piwo o nazwie Silver. Jednocześnie autoironicznie stwierdziła, że jest to bardzo głupi pomysł, ponieważ trunku nie można wypić.
Przeszli naprawdę sporo, zarówno metaforycznie – nosząc w sobie ogromny bagaż trudnych doświadczeń, jak i dosłownie, przemierzając długą i wyboistą drogę. Jak długą, trudno nawet oszacować, ale teraz zbierają siły na kolejny, duży krok. W stronę bezpiecznego życia, zdrowia, kontynuacji edukacji czy uregulowanej sytuacji prawnej. Uchodźcom pomaga w tym Fundacja Ocalenie, która 15 marca ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej” zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia potrzebujących, którzy przybyli do naszego kraju.