Serwisy informacyjne po trzech tygodniach od rosyjskiej agresji na Ukrainę – analiza
  • 0
  • 1
18.03.2022

Serwisy informacyjne po trzech tygodniach od rosyjskiej agresji na Ukrainę – analiza

Po trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny na Ukrainie zainteresowanie informacjami w Internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją. PBI i Gemius poddały analizie serwisy z kategorii informacje i publicystyka – ogólne z okresu od 24 lutego do 16 marca 2022 r. Zestawiły dane z analogicznym okresem poprzedzającym rosyjską inwazję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2022

Fundacja Ocalenie rozpoczyna kampanię 1% – „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej”

Przeszli naprawdę sporo, zarówno metaforycznie – nosząc w sobie ogromny bagaż trudnych doświadczeń, jak i dosłownie, przemierzając długą i wyboistą drogę. Jak długą, trudno nawet oszacować, ale teraz zbierają siły na kolejny, duży krok. W stronę bezpiecznego życia, zdrowia, kontynuacji edukacji czy uregulowanej sytuacji prawnej. Uchodźcom pomaga w tym Fundacja Ocalenie, która 15 marca ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej” zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia potrzebujących, którzy przybyli do naszego kraju.