Biedronka z kampanią employer brandingu – spot w konwencji slamu
  • 1
  • 1
21.03.2022

Biedronka z kampanią employer brandingu – spot w konwencji slamu

Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to my. Codziennie”. Jak przekonuje, nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami jej pracownicy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2022

Trzeba się bronić! Nowe artystyczne billboardy Galerii Rusz na ulicach Torunia i Warszawy

Duet artystów działający jako Galeria Rusz prowokuje mieszkańców Warszawy i Torunia do zastanowienia się nad tym, przed czym warto się bronić. Wojna wdarła się bowiem przemocą nie tylko do kraju naszych sąsiadów, ale też do naszych umysłów, stając się naszą mentalną rzeczywistością. Dlatego powinniśmy się przed nią bronić, by nasze własne przerażenie, histeria i lęk nie przerodziły się w czarnowidztwo i czarną wizję rzeczywistości, które odbiorą nam energię do życia i działania. A przecież tej najbardziej potrzebujemy w tym kryzysowym czasie.

18 marca 2022