1 2 0 0 0 6.04.2022Oreo ze spotem o coming oucieMarka Oreo przygotowała spot „The Note”. Jego bohaterem jest młody mężczyzna, który zamierza wyznać rodzinie, że jest gejem.
0 1 0 0 0 6.04.2022Komisja Europejska proponuje nowe prawa dla konsumentów i zakaz pseudoekologicznego promowania produktów30 marca Komisja Europejska opublikowała pakiet przepisów na temat gospodarki o obiegu zamkniętym. Znalazły się w nim propozycje zakazu greenwashingu, kwestie dotyczące fast fashion i praw konsumentów.
0 1 0 0 0 6.04.2022Rozważni i pragmatyczni – tacy wciąż przeważnie są konsumenci. Coraz bardziej patrzą na ceny. Badanie firmy KantarJacy faktycznie są polscy konsumenci? Najnowsze wyniki badania pracowni Kantar pokazują, że przeważnie są rozważni i pragmatyczni. Najszybciej przybywa jednak konsumentów ekocentrycznych i cenoholików.
0 4 0 0 0 6.04.2022Samsung rozpoczął współpracę z Żabsonem i startuje z kampanią 3D DOOHW ramach kampanii promującej najnowszą serię smartfonów Galaxy S22 Samsung prezentuje reklamę w formacie 3D Digital Out of Home. Ujawnia równocześnie współpracę z nowym ambasadorem – raperem Żabsonem.
0 1 0 0 0 6.04.2022Publicon tworzy ukraiński dział PRAgencja PR Publicon odpowiada na potrzeby komunikacyjne społeczności ukraińskiej i polskich interesariuszy: agend rządowych, przedsiębiorców, samorządów, organizacji społecznych. Tworzy ukraiński dział PR.
0 3 0 0 0 6.04.2022 Materiał PartneraKonfigurator pierścionków zaręczynowych pracowni AuroriaAuroria, poznańska manufaktura biżuterii zaręczynowej i ślubnej, stworzyła konfigurator online. Pozwala on na zaprojektowanie w pełni spersonalizowanego pierścionka zaręczynowego.
0 1 0 0 0 6.04.2022Marka Ogilvy PR wraca na rynekAgencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) łączą się. Celem jest stworzenie w pełni zintegrowanej agencji public relations pod marką Ogilvy PR Polska.
0 2 0 0 0 6.04.2022Billboardy Adriana z antywojennym hasłem i zniszczonymi lalkamiProducent rajstop Adrian ponownie postanowił zabrać głos w ważnych społecznie kwestiach. W wiosennej kampanii nawiązuje do wojny. Na billboardach w miastach firma umieściła zdjęcie zniszczonych lalek.
0 1 0 0 0 5.04.2022Znamy już program Forum IAB 20227–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.
0 1 0 0 0 5.04.2022eBay wraca do PolskiPlatforma e-commerce eBay zapowiedziała powrót do Polski. Była już obecna w naszym kraju w latach 2005–2011.