0 5 0 0 0 28.07.2022Lakier do paznokci Inglot Netflix Królowa – kampania z influenceramiNetflix i marka Inglot nawiązały współpracę przy okazji promocji serialu „Królowa”. To historia emerytowanego krawca i drag queen – w tej roli Andrzej Seweryn. Produkcja zainspirowała marki do stworzenia limitowanej edycji lakierów do paznokci: Inglot Netflix Królowa.
0 4 0 0 0 28.07.2022Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”W połowie lipca Nieagencja opublikowała ogłoszenie rekrutacyjne. Nie podała w nim nazwy stanowiska, lecz zapowiedziała: „Nazwę wymyślisz sobie sam/a”. Wśród wymagań, zamiast obsługi programów, wylicza odpowiedzialność, ogarnięcie i zajawkę. A co oferuje w zamian? Nie rozlicza sztywno z godzin pracy, lecz z jej efektów. Daje też możliwość prowadzenia projektów, które mają realny wpływ na otoczenie.
0 2 0 0 0 28.07.2022Lody Miss Ti od Quebonafide i batony Fame MMA w BiedronceOd 28 lipca w sklepach sieci Biedronka będzie można kupić wegański deser lodowy Miss Ti 蒂小姐. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom rapu jako Quebonafide. To pierwsza współpraca Biedronki z tym przedstawicielem młodego, kreatywnego pokolenia twórców. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w Biedronce. Tego samego dnia do sprzedaży wchodzą batony Fame MMA.
2 1 0 0 0 28.07.2022„Możesz mi possać, Kia” – raper Piotr „KęKę” Siara podsumowuje swoje relacje z marką samochodu28 lipca raper Piotr Siara opublikował na YouTube utwór „Możesz mi”. Jest on podsumowaniem problemów z samochodem Kia Sportage, które artysta wcześniej opisał w swoich kanałach social media.
0 5 0 0 0 28.07.2022O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiącaXXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.
0 2 0 0 0 27.07.2022Nowa szata graficzna produktów SonkoMarka żywności na bazie ryżu, zbóż i kasz Sonko jest obecna na rynku od trzydziestu lat. Poszerzająca się gama produktów i wejście w nowe kategorie sprawiły, że marka zmienia identyfikację wizualną i design opakowań. Ma to wprowadzić spójność i jedność identyfikacji. Odzwierciedla też wdrożenie nowej strategii bazującej na esencji marki, czyli pozytywnej energii.
0 3 0 0 0 27.07.2022Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.
0 3 0 0 0 27.07.2022Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.
1 1 0 0 0 26.07.2022„Wszystko czego potrzebuje twój mały artysta” – kampania BIC KidsWystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids. Marka podkreśla w niej znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci.
0 2 0 0 0 25.07.2022Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internautaMiesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".