0 1 0 26.02.2023Co trzeci Polak gorzej się odżywia ze względu na ceny – badanie InquiryZdrowe odżywianie stanowi ważny lub bardzo ważny aspekt życia dla 80% Polaków. Dla ponad połowy Polaków barierą dla zdrowszego jedzenia są wysokie ceny zdrowszych i wyższej jakości produktów. Firma Inquiry po raz kolejny zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków.
0 3 0 26.02.2023Wystartowało głosowanie w plebiscycie Ad Wo/Man 2022Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród Ad Wo/Man. To już jedenasta edycja tego konkursu.
2 1 0 25.02.2023„Więcej warzyw jedz” – sosy Łowicz mają swój boysbandW kontynuacji kampanii sosów Łowicz marka stworzyła własny boysband. Łowicz Boys tworzą czterej influencerzy oraz Stachursky.
0 6 0 25.02.2023Dark patterns – KE wykryła je w 148 z 399 skontrolowanych sklepów internetowychPrawie 40 proc. badanych stron e-commerce stosuje praktyki manipulacyjne, aby wykorzystać podatność konsumentów lub ich oszukać. Tak wykazało badanie Komisji Europejskiej i krajowych organów ds. ochrony konsumentów z 23 państw członkowskich, Norwegii i Islandii.
2 2 0 25.02.2023Kampania reklamowa śmietan z PiątnicyOSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie zalet produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan.
0 2 0 25.02.2023Tyskie odświeża identyfikację i komunikację – zatrudnia Fronczewskiego i Dorocińskiego„Jesteśmy na Ty” – tak brzmi odświeżone hasło marki Tyskie. Zmienia się w związku z tym identyfikacja wizualna platformy reklamowej. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
0 1 0 24.02.2023Firmy nie wykorzystują posiadanych danych – badanie SalesforceZ ostatniego, ogólnoświatowego badania przeprowadzonego przez Salesforce wśród prawie 10 tys. liderów biznesowych wynika, że są oni świadomi kluczowej roli danych dla ich biznesu. Zdecydowana większość z nich nie wykorzystuje jednak tych zasobów do podejmowania lepszych decyzji.
0 1 0 24.02.2023Producent kwiatów JMP Flowers wybrał PR Lovin’W lutym JMP Flowers, największy polski producent i dostawca kwiatów, rozpoczął współpracę z agencją PR Lovin’.
0 17 0 24.02.2023Marka Guess na Capri w wiosennej kampanii reklamowejAkcja przedstawiona w kampanii reklamowej rozgrywa się wśród malowniczych ulic z widokiem na klify i głęboki błękit Morza Śródziemnego. Zdjęcia do kampanii zrobione zostały w stylu vintage.
0 1 0 23.02.2023Mastercard z nową odsłoną kampanii platformy GdzieZamieszkac.comPlatforma GdzieZamieszkać założona przez Mastercard w szybki sposób dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonej wysokości wynagrodzenia, jakich można się spodziewać w różnych miejscach kraju. Nowa kampania jest skierowana do Ukraińców i Polaków.