Znamy już program Forum IAB 2022
  • 0
  • 1
5.04.2022

Znamy już program Forum IAB 2022

7–9 czerwca odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska – Forum IAB 2022. Od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne

Opinie internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, są coraz gorsze. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37. Jednocześnie nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Po decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi – pokazuje analiza SentiOne.