Billboardy Adriana z antywojennym hasłem i zniszczonymi lalkami
  • 0
  • 2
6.04.2022

Billboardy Adriana z antywojennym hasłem i zniszczonymi lalkami

Producent rajstop Adrian ponownie postanowił zabrać głos w ważnych społecznie kwestiach. W wiosennej kampanii nawiązuje do wojny. Na billboardach w miastach firma umieściła zdjęcie zniszczonych lalek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne

Opinie internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, są coraz gorsze. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37. Jednocześnie nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Po decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi – pokazuje analiza SentiOne.