Reklamowy coming out - Marketing przy Kawie
Reklamowy coming outReklamowy coming outReklamowy coming outReklamowy coming out
Ta marka nie obawia się zająć jasnego stanowiska (źr. Oreo/Facebook)

Reklamowy coming out

Reklamowy coming out
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

„Nic dziwnego, że fundamentalistów oburzyło ciastko w kolorach tęczy – w końcu nie podobało im się też, kiedy biali mieszali się z czarnymi”. Tym dosadnym dopiskiem opatrzono w internecie obrazek z tęczowym ciasteczkiem, który opublikowany został na facebookowym profilu Oreo z okazji serii parad równości, co wzbudziło wrzawę w mediach online i offline.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to