0 3 0 0 0 14.06.2022Mural marki smartfonów Realme w centrum WarszawyW Warszawie, na zbiegu ulic Brackiej, Kruczej, Zgody, Szpitalnej i Chmielnej powstał mural chińskiej marki smartfonów Realme. To kontynuacja kampanii promującej serię telefonów GT 2 i GT 2 Pro.
1 6 0 0 0 14.06.2022Hot-dog z Żabki serwowany przez robotaŻabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci, wzbogacił się o robota Robbie. Będzie on serwował klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Urządzenie powstało we współpracy Żabki i VeloxAlpha SA.
1 5 0 0 0 14.06.2022„Mam smaka na Maka” – Big Mac Bacon i Sharing Fries w kampanii McDonald’sZ okazji trzydziestych urodzin McDonald’s w ofercie sieci znalazły się: Big Mac Bacon z trzema plastrami bekonu oraz Sharing Fries. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Mam smaka na Maka”.
1 1 0 0 0 13.06.2022Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gierPodczas Netflix Geeked Week prowadzący Geoff Keighley i Mari Takahashi zaprezentowali kilka nowości i zapowiedzi związanych z grami. Dotyczyły one zainspirowanych grami seriali, takich jak „Filuś i Kubuś” i „Sonic Prime”, a także nowych gier mobilnych, takich jak „Poinpy”. Ponadto gier inspirowanych najpopularniejszymi filmami, programami i serialami Netflixa, np. „Dom z papieru” i „Gambit królowej: Szachy”.
0 1 0 0 0 13.06.2022Red Hat pod opieką Solski Communications w social media na rynkach CEEAgencja Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą Red Hat. To dostawca rozwiązań open source takich jak Red Hat Enterprise Linux, Red Hat OpenShift czy Red Hat Ansible Automation Platform.
1 2 0 0 0 13.06.2022T-Mobile promuje 1200 GB za darmo przez rokPromocja „Rok internetu za darmo” obejmuje obecnych oraz nowych klientów T-Mobile na kartę korzystających taryfy Go!, którzy zdecydowali się na jedną z cyklicznych ofert. Są nimi: Bez limitu L za 30 zł, Bez limitu L+UA za 35 zł lub Bez limitu XL za 39 zł.
0 1 0 0 0 13.06.2022Stokrotka rozpoczęła kampanię employer brandingowąKampania sieci handlowej Stokrotka pod hasłem „Dobre miejsce” przybliża ofertę dla pracowników. Podkreśla stabilność oraz możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.
0 2 0 0 0 13.06.2022Problemy handlu internetowego dostrzegane przez polskich konsumentów – badanie ARC Rynek i OpiniaAż 59% polskich internautów nie spotkało się podczas swoich zakupów z żadną formą oszustwa. Mimo to konsumenci dostrzegają problemy w postaci np. fałszywych promocji czy komentarzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 13.06.2022Sklep wOkularach.pl zachęca: znajdź swoje nowe okularyKampania sklepu internetowego wOkularach.pl rozpoczęła się 13 czerwca. Głównym celem jest zbudowanie wizerunku profesjonalnego salonu optycznego oraz promocja zakupów w sklepie internetowym marki.
0 9 0 0 0 13.06.2022Nowa Wyborcza.pl i nowa oferta reklamowa portaluOd poniedziałku 13 czerwca serwis internetowy „Wyborczej" dostępny jest w odmienionej odsłonie. Dotyczy to zarówno wersji desktopowej, jak i mobilnej.