Po pięćdziesięciu latach Big Mac stał się częścią współczesnej popkultury. Zyskał właściwie samodzielną osobowość, a w tym roku można go nazwać bohaterem marki McDonald’s. Jego kariera jest dość typowa dla biznesu reklamowego: przypadkowy początek, a następnie wieloletnia promocja za pomocą narzędzi kreatywnych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklamowe urodziny trwają w wielu krajach od początku roku. Od lata na polskim fan page’u marki na Facebooku można było m.in. porozmawiać z chatbotem Big Mac. Odpowiadał on na pytania o historię brandu, opowiadał anegdoty, a także proponował gry. Na przykład wzorowane na Tetrisie układanie kanapki. Użytkownicy mogli też skorzystać z cyfrowej maski i zmienić się w Big Maca.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |