0 1 0 18.04.2023Powstaje LifeTube Labels – wesprze influencerów w tworzeniu i sprzedaży własnych produktówSieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom możliwość tworzenia własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
1 5 1 18.04.2023Krzysztof Ibisz promuje miks bezalkoholowej Warki, lemoniady i kofeinyDo ekipy Planety Warka dołączył Krzysztof Ibisz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – miks bezalkoholowej Warki, lemoniady i kofeiny.
0 1 0 18.04.2023Iker Casillas, były bramkarz Realu Madryt przyleciał do Polski kręcić reklamęByły bramkarz reprezentacji Hiszpanii i Realu Madryt przyleciał do Warszawy. Nakręci tu spot XTB, z którym współpracuje od 2022 r.
1 6 0 18.04.2023Tymek w kampanii marki Desperados „Bierz, co chcesz”Kampania Desperadosa „Bierz, co chcesz” jest połączona z loterią. Jej uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje artysta z pokolenia Z – Tymek.
0 1 0 18.04.2023Znamy nominowanych do Performance Marketing DiamondsIzba Gospodarki Elektronicznej ogłasza nominowanych do nagrody Performance Marketing Diamonds EU 2023. W 5. edycji konkursu odnotowano rekordową liczbę zgłoszeń.
0 6 0 18.04.2023Coraz więcej i częściej gramy w różne gry, głównie na telefonach – raport InquiryCo piąty Polak gra w gry na swoim smartfonie codziennie, a kolejne 19% kilka razy w tygodniu. Gramy coraz częściej i więcej. Co trzeci z grających uważa jednak, że robi to zbyt często.
0 3 0 18.04.2023Marka piwa Bud Light krytykowana za współpracę z transpłciową influencerkąPrezes koncernu Anheuser-Bush wydał przeprosiny po tym, jak na markę Bud Light spadła fala krytyki z powodu współpracy z transpłciową influencerką i aktorką Dylan Mulvaney.
0 14 0 18.04.2023Swarovski z kolekcją bohaterów MarvelaMarki Swarovski oraz Marvel nawiązały współpracę. Powstała kolekcja biżuterii i dekoracji domu inspirowana postaciami z komiksów Marvela.
0 1 0 17.04.2023Agencja 180heartbeats + Jung v Matt organizuje w swoim biurze wernisaż dla artystów22 kwietnia 2023 r. agencja 180heartbeats + Jung v Matt organizuje w swoim biurze wernisaż Katarzyny Budki – „Wildest moments”. W ten sposób chce wspierać aspirujących polskich artystów.
0 1 0 17.04.2023BSS Group oficjalnym przedstawicielem FC BarcelonyAgencja BSS nawiązała współpracę z hiszpańskim klubem FC Barcelona w zakresie sponsoringu, merchandisingu, brandingu i doradztwa komercyjnego. Współpraca nie ma ograniczeń terytorialnych, a BSS jest jedyną polską agencją, która reprezentuje interesy FCB.