1 6 0 0 0 8.06.2022Katy Perry życzy smacznego w Pyszne.plW maju platforma do zamawiania jedzenia Pyszne.pl rozpoczęła kampanię, której gwiazdą jest Katy Perry. Działania pod hasłem „Czy ktoś powiedział” (Did Somebody Say) grupa Just Eat Takeaway.com (właściciel Pyszne.pl) prowadziła wcześniej ze Snoop Dogiem w Australii, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.
0 5 0 0 1 8.06.2022Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.
0 4 0 0 0 8.06.2022Conchita Wurst promuje tęczowe butelki na wodęBy okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+, marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow. Ambasadorką projektu została zwyciężczyni konkursu Eurowizji 2014, Conchita Wurst. Jest ona jednocześnie ambasadorką ONZ, od lat aktywnie zaangażowaną w działania na rzecz społeczności LGBT+.
0 1 0 0 0 8.06.2022Komunikacja w czasach wojny – wyniki specjalnej edycji badania „Kryzysometr”Od czasu inwazji Rosji na Ukrainę aż 9 na 10 organizacji uczestniczących w specjalnej edycji badania „Kryzysometr” zetknęło się z różnego rodzaju trudnościami, które wymagały wprowadzenia specjalnych działań komunikacyjnych.
0 4 0 0 0 8.06.2022Kupują więcej produktów podrobionych i nadal korzystają z pirackich treści – badanie EUIPO o młodych EuropejczykachPonad połowa (52%) ankietowanej młodzieży w ciągu ostatniego roku kupiła co najmniej jeden podrobiony produkt w Internecie, celowo lub przypadkowo. Jedna trzecia (33%) uzyskała dostęp do nielegalnych treści online. Badanie przeprowadził Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).
1 1 0 0 0 8.06.2022Samorządowa kampania na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi!Ruszyła pierwsza w Polsce kampania samorządowców na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi! Prezydenci dwunastu polskich metropolii występują w kampanii w roli ambasadorów akcji. Pokazują, dlaczego czytanie ma moc polepszania świata.
1 1 0 0 0 8.06.2022Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki BiotebalSpot pokazuje szerokie spektrum kobiet, które różni się nie tylko wyglądem fizycznym czy wiekiem, lecz także oczekiwaniami, jakie kobiety mają względem swojego wyglądu.
0 1 0 0 0 8.06.2022Reklamodawcy motoryzacyjni dużo bardziej narażeni na fraudy – badanie DoubleVerifyMarki motoryzacyjne w reklamie online doświadczają wyższego wskaźnika fraudów (w connected TV aż o 52%) niż brandy z innych branż. Tak wynika z raportu „DV Auto Industry Guide”. Wyzwaniem pozostaje też viewability, czyli widoczność reklam, również niższa niż w innych branżach.
0 1 0 0 0 8.06.2022Pyszne.pl wybrało Komunikację Plus PRW ramach współpracy z Pyszne.pl agencja Komunikacja Plus PR wesprze markę w zakresie komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.
0 1 0 0 0 7.06.2022Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w PolsceProjekt 126polskichmarek to nowa inicjatywa popularnonaukowa, która bada i popularyzuje polskie marki. Autor projektu, Bartek Kotowicz chce nakreślić obraz Polski przez pryzmat marek oraz nadać rozgłos markom przez pryzmat Polski. Pod koniec czerwca w ramach projektu organizowane jest szkolenie.