Próby zmylenia odbiorcy tak, by dotrzeć z przekazem reklamowym, istniały zawsze. Dzisiaj po prostu zostały zautomatyzowane, najczęściej za pomocą serwisów społecznościowych, fake’ów i sztucznej inteligencji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdy, kto ma konto na LinkedInie, dostaje wiele zaproszeń od zupełnie nieznajomych osób, przedstawicieli anonimowych firm, z którymi nigdy nie miał kontaktu. Ich odsiewanie zajmuje sporo czasu. A w końcu mówimy o serwisie, którego misją jest „umożliwienie specjalistom na całym świecie wzajemnego nawiązywania kontaktu w celu osiągnięcia większej efektywności i sukcesu”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.