- 0
- 1
Piotr Fronczewski i PIH w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii Piwowarskiej
Bohaterami najnowszej kampanii KP są Piotr Fronczewski, który ze sceną muzyczną najmocniej kojarzony jest jako Franek Kimono oraz PIH – legenda polskiego rapu. Artyści staną przed wyzwaniem stworzenia rymowanego utworu.
Kompania Piwowarska szukała nowej formy dla przekazu nakłaniającego, by nigdy nie prowadzić po spożyciu alkoholu. Potrzebny był też sposób zaangażowania w ten przekaz jak najszerszego grona odbiorców. Inspiracji szukano w świecie, który dobrze „rymuje” się z piwem – w muzyce. Powstała akcja „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”.
Pomóc Fronczewskiemu i PIH-owi będą im mogli uczestnicy akcji, zapraszani do udziału za pomocą szerokiej kampanii reklamowej w serwisach wideo, na Spotify oraz w mediach społecznościowych. Rytm dla ambasadorów akcji został przygotowany przez Magierę – kompozytora, producenta i muzyka.
Na profilach Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych uczestnicy akcji będą mogli zaprezentować swoje pomysły w rymowaniu. Mogą także wygrać nagrody rzeczowe: głośniki i abonamenty na Spotify Premium. Z najlepszych rymów PIH ułoży wersy utworu, który we wrześniu nagrają wspólnie z Piotrem Fronczewskim.
Kampania rozpoczęła się w połowie lipca, a zakończy się we wrześniu. Utwór stworzony przez artystów ukaże się w serwisach streamingowych, a w limitowanej edycji również na kasecie audio.
Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa V&P.
- 1