Piotr Fronczewski i PIH w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii Piwowarskiej
  • 0
  • 1
20.07.2022

Piotr Fronczewski i PIH w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii Piwowarskiej

Bohaterami najnowszej kampanii KP są Piotr Fronczewski, który ze sceną muzyczną najmocniej kojarzony jest jako Franek Kimono oraz PIH – legenda polskiego rapu. Artyści staną przed wyzwaniem stworzenia rymowanego utworu.

Kompania Piwowarska szukała nowej formy dla przekazu nakłaniającego, by nigdy nie prowadzić po spożyciu alkoholu. Potrzebny był też sposób zaangażowania w ten przekaz jak najszerszego grona odbiorców. Inspiracji szukano w świecie, który dobrze „rymuje” się z piwem – w muzyce. Powstała akcja „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”.

Pomóc Fronczewskiemu i PIH-owi będą im mogli uczestnicy akcji, zapraszani do udziału za pomocą szerokiej kampanii reklamowej w serwisach wideo, na Spotify oraz w mediach społecznościowych. Rytm dla ambasadorów akcji został przygotowany przez Magierę – kompozytora, producenta i muzyka.

Na profilach Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych uczestnicy akcji będą mogli zaprezentować swoje pomysły w rymowaniu. Mogą także wygrać nagrody rzeczowe: głośniki i abonamenty na Spotify Premium. Z najlepszych rymów PIH ułoży wersy utworu, który we wrześniu nagrają wspólnie z Piotrem Fronczewskim.

Kampania rozpoczęła się w połowie lipca, a zakończy się we wrześniu. Utwór stworzony przez artystów ukaże się w serwisach streamingowych, a w limitowanej edycji również na kasecie audio.

Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa V&P.

  • 1
Alkohol i samochód – to się nie rymuje – stwierdzają Piotr Fronczewski i PIH

Alkohol i samochód – to się nie rymuje – stwierdzają Piotr Fronczewski i PIH

 

20 lipca 2022