Alkohol i samochód – to się nie rymuje - Marketing przy Kawie
Piotr Fronczewski i Pih w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii Piwowarskiej
  • 0
  • 1
20.07.2022

Piotr Fronczewski i Pih w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii Piwowarskiej

Bohaterami najnowszej kampanii KP są Piotr Fronczewski, który ze sceną muzyczną najmocniej kojarzony jest jako Franek Kimono oraz Pih – legenda polskiego rapu. Artyści staną przed wyzwaniem stworzenia rymowanego utworu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2022