Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartość
  • 0
  • 6
12.03.2021

Ile kosztowała kampania prolife? Aktywistki wraz z domem mediowym szacują jej wartość

Tylko do 1 lutego Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5,5 mln zł na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z hasłem „Kochajcie się mamo i tato”. Szacunkową wartość kampanii wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych z Kantar Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Dorota

7 miesięcy temu

Czy zrzutki np. na Strajk Kobiet (zdaje się 1 milion zł.) też są tak skrupulatnie rozliczane przez aktywistów i Newsweek?

Rozwiń komentarze

11 marca 2021