0 3 0 0 0 14.07.2021Biedronka umieszcza reklamy na swoich samochodachFlota transportowa Biedronki oprócz funkcji logistycznej pełnić będzie jeszcze dodatkową rolę. Stała się platformą reklamową obejmującą docelowo ponad 1600 pojazdów z systemem nośników.
0 1 0 0 0 14.07.2021Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Przybywa przeciwników zakazu handlu – pokazuje badanie CBREPandemia wymusiła zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych. Obecnie 55% osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem – wynika z badania zleconego przez CBRE. W poprzedniej edycji, czyli rok temu, za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51% osób. Tendencja jest zatem wzrostowa.
0 1 0 0 0 14.07.2021Koncentracja Kauflanda i E.Leclerc budzi zastrzeżenia UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wystosował zastrzeżenia do nabycia przez Kaufland Polska Markety prawa do powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket E.Leclerc w Kielcach. Transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji na lokalnym rynku, ze szkodą również dla konsumentów. Zastrzeżenia nie przesądzają o końcowej decyzji w tej sprawie.
0 10 0 0 0 13.07.2021Wakacje 2021 po polsku. Badanie StarcomuNiemal połowa Polaków planuje w tym roku wyjazd na urlop, a zdecydowana większość spędzi go w Polsce. Jakie mamy nastawienie do wyjazdów po wielu miesiącach ograniczeń pandemicznych? Czy obawa przed zakażeniem lub kolejną falą restrykcji jest nadal obecna w naszym życiu i przekłada się na skromniejsze plany? A może jest dokładnie odwrotnie i chcemy zrekompensować sobie długi okres zamknięcia? Na pytania o postawy Polaków względem wakacji 2021 odpowiada badanie HX Study Starcomu i departamentu data science Publicis Groupe.
2 1 0 0 0 13.07.2021Adidas w Dubaju stworzył billboard, który jest jednocześnie basenemAdidas rozpoczął kampanię promocyjną linii damskich strojów kąpielowych. Do akcji zaprosił kobiety odwiedzające plażę w Dubaju. Zostały one bohaterkami płynnego billboardu marki.
0 1 0 0 0 13.07.2021Oświadczenie IGRZ w sprawie zmian w ustawie o radiofonii i telewizjiIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała oświadczenie w sprawie ostatniego projektu ustawy posłów PiS, dotyczącego cofnięcia koncesji TVN. Sprzeciwia się „ingerowaniu w rynek mediów naruszającym jego pluralizm, różnorodność i swobodę gospodarczą”.
0 2 0 0 0 12.07.2021Ikea z kampanią employer branding „Znaczy więcej”Ikea, kontynuując budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, wdrożyła nową employer brandingową platformę komunikacyjną. W lipcu wystartowała również kampania OOH w trzynastu polskich miastach.
0 1 0 0 0 12.07.2021Lody Łukasza Podolskiego w Lidlu12 lipca w sklepach sieci Lidl pojawiły się lody Łukasza Podolskiego. Będą dostępne w pięciu smakach: słony karmel, cytryna-mięta, masło orzechowe, czekolada i wanilia-ciasteczka w cenie 14,99 zł za 500 ml.
0 2 0 0 0 12.07.2021Polska ze sporą stratą w Country Index za 2020Firma Future Brand opublikowała raport Country Index za 2020 r. Przedstawia on najsilniejsze marki krajów. Polska w tym zestawieniu zanotowała znaczący spadek.
1 2 0 0 0 12.07.2021YouTube Shorts wchodzi do Polski14 lipca w Polsce pojawi się usługa YouTube Shorts w wersji beta. Pozwala na tworzenie krótkich formatów, które nie przekraczają 60 sekund.