0 4 0 0 0 13.07.2022Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwoZespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego (CSIRT KNF) ostrzega przed fałszywymi reklamami Apple. Cyberprzestępcy, podszywając się pod markę, zachęcają do zainwestowania środków w fałszywą cyfrową walutę.
0 1 0 0 0 13.07.202295% firm obawia się recesji. Prawdopodobnie będą ciąć budżety marketingoweBanki centralne na całym świecie podnoszą stopy procentowe w celu ograniczenia inflacji. Firmy natomiast obawiają się nadchodzącej recesji. Wiele z nich nie wyciągnęło wniosków z pandemii i ograniczy budżety na sprzedaż i marketing – to główne wnioski z raportu „International Business Barometer” firmy Sapio Research.
1 1 0 0 0 13.07.2022Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”Ruszyła kampania „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” promująca napoje marki. Opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.
1 1 0 0 0 12.07.2022Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodąPonad połowa utonięć ma związek ze spożywanym wcześniej alkoholem – zwraca uwagę marka Carlsberg w swoim spocie. W związku z tym w Szwecji rozpoczęła kampanię, w ramach której uruchomiła podwodny bar.
0 12 0 0 0 12.07.2022Nadzy modele promują torebki MusubiSzwedzki dom mody Acne Studios rozpoczął kampanię reklamową torebek Musubi. Wykorzystano w niej zdjęcia nagich i umięśnionych modeli, którzy zasłaniają swoje intymne strefy promowanymi produktami.
0 2 0 0 0 12.07.2022Limitowana edycja Kubota x Coca-Cola Zero CukruFirmy Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach wakacyjnej akcji. W jej ramach konsumenci będą mogli wygrać klapki z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręczniki, torby i wiele innych nagród.
0 1 0 0 0 12.07.2022GfK: Pod wpływem rosnących cen Polacy zmieniają wakacyjne planyW Polsce narastają obawy przed dalszym wzrostem cen artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku: paliwa, żywności, energii elektrycznej i gazu. Zaniepokojenie podwyżkami wyraża od 60 proc. (gaz) do 81 proc. (paliwa) respondentów, których firma GfK przepytała w ramach badania „Current Consumer Mood”. Wyższe koszty utrzymania i niepewność sytuacji na rynku spowodowały również zmiany w wakacyjnych planach Polaków. Zmodyfikowało je 57 proc. badanych, przy czym 1/5 nie planuje w tym roku wyjazdu urlopowego.
1 5 0 0 0 12.07.2022Wysokie temperatury, jasne noce i owce w kampanii IkeiSen i wypoczynek są jednymi z najważniejszych potrzeb człowieka. W dzisiejszych czasach potrzebujemy ich bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety, bywa tak, że zaśnięcie jest niezwykle trudne, szczególnie w środku lata, gdy noce są jasne i gorące. Z pomocą przychodzi Ikea. W swojej kampanii proponuje rozwiązania, dzięki którym wysokiej jakości odpoczynek może być na wyciągnięcie ręki.
0 1 0 0 0 12.07.2022Ruszyły zgłoszenia early bird do IAB Mixx Awards 2022Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB Mixx Awards – konkursu, w którym doceniane jest najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian. Zgłoszenia w ofercie early bird można przesyłać do 31 lipca, a zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
1 5 0 0 0 12.07.2022Urodzinowa kampania Radia Nowy Świat z udziałem gwiazdMagdalena Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat. Akcja informuje o drugich urodzinach rozgłośni i zachęca do dołączenia do grupy patronów.