Polacy szturmują second handy – badanie Less Group
  • 0
  • 1
27.04.2022

Polacy szturmują second handy – badanie Less Group

Blisko 70 proc. Polaków kupuje ubrania w sklepach typu second hand – wynika z badania „Moda na second handy”, przeprowadzonego przez Less Group. Na takie zakupy decyduje się coraz więcej młodych osób, a prawie połowa wszystkich respondentów kupuje odzież z drugiego obiegu raz lub kilka razy w miesiącu. Second handy najmocniej kojarzą się Polakom z „perełkami”, a odzież z drugiej ręki wybierają coraz częściej z powodów związanych z ekologią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

27 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2022

Czy konflikt w Ukrainie będzie miał wpływ na nasze codzienne życie? 42 proc. Polaków bardzo się tego obawia

Wraz z powszechnie poprawiającą się sytuacją covidową od początku roku coraz wyraźniej poprawiały się też nastroje konsumentów. Deklarowali oni mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę. Jak wynika z przeprowadzonej pod koniec marca edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte, tylko 4 proc. ankietowanych Polaków nie obawia się, że wojna będzie miała wpływ na ich codzienne życie. Jednocześnie pytani wyraźnie spodziewają się związanego z nią wzrostu cen. Na wysokim poziomie utrzymują się też wskazania dotyczące niepokoju w zakresie sytuacji politycznej.