1 1 0 7.02.2024Plus reklamuje smartfon, który tłumaczy na żywoNowa kampania promuje smartfony Samsunga z serii Galaxy S24 oraz obniżki ich cen. W spocie występuje trójka sprzedawców, których grają Anna Smołowik, Wojciech Mecwaldowski i Filip Orliński.
0 1 0 7.02.2024Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023Znane są już nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu.
0 1 0 7.02.2024Polacy aktywni w grach mobilnych: 46% płaci za postępy w grze – badanie HuaweiPrawie połowa polskich graczy mobilnych korzysta z mikropłatności. Zwykle wydają do 50 zł miesięcznie na przyspieszenie postępów w grach. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei CBG Polska.
0 1 0 7.02.2024PKO Bank Polski ogłosił przetarg na usługi reklamy OOH i merchandisinguPKO Bank Polski rozpoczyna przetarg otwarty na wybór dostawców świadczących usługi produkcji i montażu folii na witrynach placówek banku (w tym bannerów i siatek reklamowych) oraz usług merchandisingowych.
0 1 0 6.02.2024Time SA tworzy Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content (DMS)W spółce Time SA powstał Dział Marketingu, Sprzedaży i Branded Content. Do jego priorytetowych zadań należą działania analityczne oraz aktywacja sprzedaży poprzez synergię wszystkich produktów z portfolio Grupy ZPR Media. Dyrektorem działu DMS została Magda Owczarczak.
0 2 0 6.02.2024Reklama telewizyjna w 2023 r.: spadek nakładów na sponsoring i product placementWpływ na dynamikę wpływów reklamowych stacji telewizyjnych miał spadek nakładów na sponsoring i product placement w czwartym kwartale. Po czterech kwartałach 2023 r. wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3,3%, a w czwartym kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 0,4% – wynika z analizy Publicis Groupe.
0 1 0 6.02.2024Wódka Finlandia rozpoczyna globalny przetarg na agencję kreatywnąMarka wódki Finlandia rozpoczęła przetarg reklamowy. W listopadzie ubiegłego roku marka została przejęta przez Coca-Colę od innego amerykańskiego koncernu Brown-Forman za 220 mln dol.
0 1 0 5.02.2024Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalkOlej Beskidzki odświeża wizerunek. Do tego celu wybrał agencję digitalową WebTalk. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki.
1 2 0 5.02.2024Lidloteria – milion złotych do wygrania w loterii LidlaOd 5 lutego klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii”. Codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać bon na zakupy o wartości 500 zł, co tydzień 25 000 zł, a w wielkim finale 1 mln zł.
0 3 0 5.02.2024Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”Startuje szeroka komunikacja promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 mln piw.