0 4 0 0 0 21.06.2021XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol odbędzie się XXI Kongres Public Relations. To największe wydarzenie branży. Co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Tegoroczna edycja będzie poświęcona digital PR, hejtowi oraz zarządzaniu kryzysem w sieci.
1 1 0 0 0 21.06.2021Natalia Szroeder ambasadorką marki Lenovo YogaLenovo rozpoczęło współpracę z piosenkarką Natalią Szroeder. Artystka została nową ambasadorką marki i twarzą produktów Yoga.
0 1 0 0 1 21.06.2021Aktywistki zamiast aniołków Victoria’s SecretMarka bieliźniana Victoria’s Secret uruchomiła platformę „VS Collective”. W jej ramach aniołki, czyli piękne modelki, z których słynie brand, zastąpione zostaną przez aktywistki i przedsiębiorczynie.
0 8 0 0 0 21.06.2021Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiemMimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.
0 4 0 0 0 21.06.2021Totalizator Sportowy i jego biało-czerwona flaga ze zdjęć kibicówOd początku czerwca Totalizator Sportowy zachęcał internautów do nadsyłania zdjęć i udziału w akcji „Bądź częścią flagi”. Teraz fotografie zostały zamieszczone na biało-czerwonej fladze, której łączna powierzchnia wynosi 420 m2. Projekt jest kolejnym działaniem firmy z okazji trwającego jubileuszu 65-lecia.
0 13 0 0 1 21.06.2021„Bez LGBT+ nie ma Polski” – nowa kampania Agory19 czerwca w mediach Agory rozpoczęła się kampania polegająca na wykluczeniu liter: L, G, B i T z tekstów. Do momentu startu Parady Równości w Warszawie liter tych brakowało na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach społecznościowych tego wydawcy. Twórcy akcji chcą w ten sposób pokazać, że „Bez LGBT+ nie ma Polski”.
0 3 0 0 0 21.06.2021Piwo Hardmade z cyklem letnich koncertówHardmade City Festival odbędzie się w pięciu miastach. Początek 25 czerwca. Zagrają: Robag Wruhme, Foolik, Super Flu. Oprócz tego będzie można wziąć udział w zajęciach jogi, warsztatach didżejskich, speed datingu i silent disco.
1 1 0 0 0 18.06.2021Tyskie postawi Hiszpanom piwo, jeśli Polska wygra mecz„Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na ty przechodzimy niezależnie od wyniku” – animacja reklamowa z tym hasłem pojawi się 18 czerwca wieczorem. Będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. W ten sposób marka zachęca Hiszpanów do przejścia na ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.
1 2 0 0 0 18.06.2021Dr. Oetker z kampanią „Guseppe wciąga w kibicowanie”Ruszyła kampania marki z portfolio pizz mrożonych Dr. Oetkera „Guseppe wciąga w kibicowanie”. Komunikacja skupia się wokół piłkarskich mistrzostw Europy.
0 1 0 0 0 18.06.2021W 2021 r. spadła liczba zgłoszeń do Cannes LionsLiczba tegorocznych zgłoszeń do Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jest niższa o 6% względem edycji z 2019 r. Tymczasem wydarzenie w 2021 r. obejmuje prace z dwóch lat. Jest to spowodowane zeszłorocznym odwołaniem festiwalu ze względu na Covid-19.