„Plan na spokój” – Provident w wiosennej odsłonie kampanii
  • 2
  • 1
22.03.2023

„Plan na spokój” – Provident w wiosennej odsłonie kampanii

Wystartowała wiosenna odsłona kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Plan na spokój wyśpiewuje tym razem tata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2023

21 marca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2023

W sklepach coraz drożej. Codzienne zakupy podrożały w ciągu roku o 50 zł. Koszyk zakupowy luty 2023

W lutym br. średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4%) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21%). Wszystkie 10 analizowanych kategorii produktów odnotowały dwucyfrowy wzrost. Na szczycie rankingu drożejących, badanych artykułów znalazły się produkty tłuszczowe (53%), dodatki (38%) oraz chemia domowa i kosmetyki (24%). Najniższe ceny zaobserwowano w dyskontach, najdroższe wciąż są zakupy online.