Espresso - Strona 175 z 5643 - Marketing przy Kawie

Espresso

21 marca 2024

20 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
20.03.2024

Oczekiwania Polaków wobec reklam w 2024 r. – badanie Instytutu Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands Group

Na pytanie zadane w 2024 r.: „Gdzie na co dzień masz kontakt z reklamą?” ponad 76% Polaków wskazuje telewizję. 45% Polaków twierdzi, że ma swoje ulubione reklamy, 27%, że oglądanie reklam to miłe zajęcie, a 24%, że ufa ich przekazom. To wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu we współpracy z agencją badawczą SW Research oraz LoveBrands Group.

  • 0
  • 1
  • 0
20.03.2024

Echa webinaru Brandly360 „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”

Wyzwania związane z wdrożeniem automatyzacji cen, praktyczne i wartościowe dla skalowania sprzedaży przykłady implementacji dynamicznych strategii cenowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie wyznaczania cen, zastosowania zjawiska automatyzacji w sprzedaży i marketingu, a także występujące na rynku rozwiązania dla e-commerce. To wszystko omówiono podczas organizowanego przez Brandly360 webinaru „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”.

Poprzednie Następne