0 1 0 0 0 21.02.2023FoodCare ponownie wybiera w przetargu InitiativeBudżet mediowy Foodcare obroniła agencja mediowa Initiative (Mediabrands). Zwycięstwo oznacza kontynuację współpracy trwającej od maja 2022 r. Poprzedni kontrakt był również efektem wygranego przetargu.
1 1 0 0 1 21.02.2023Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” rozpoczęła się na początku stycznia. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu filmowego jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok, dosłownie i w przenośni.
0 1 0 0 0 20.02.2023Sklep Lush w Złotych Tarasach już działaProducent kosmetyków Lush otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Od 17 lutego 2023 r. ponad 100-metrowa przestrzeń salonu oferującego świeże, ręcznie robione, nietestowane na zwierzętach produkty jest dostępna dla klientów w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego.
0 2 0 0 0 20.02.20234F i Woshwosh rozpoczynają wspólny projekt przedłużania życia butów sportowychAkcja pod hasłem „Wosh&Go – Take your shoes for another walk” potrwa od 20 lutego do 6 marca. 4F działa we współpracy z marką Woshwosh, która zajmuje się czyszczeniem, naprawą, renowacją i personalizacją obuwia. Razem edukują klientów, jak prawidłowo dbać o buty.
1 1 0 0 0 20.02.2023Fundusz Obywatelski z kampanią 1,5%. Występują m.in. Adam Bodnar, Stanisław Soyka i Ewa ŁętowskaW spocie kampanii 1,5% Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca, zatytułowanym „Zależy mi”, wystąpili m.in. prof. Adam Bodnar, prof. Ewa Łętowska, dr Hanna Machińska i Stanisław Soyka. Treść przekazów kampanii nawiązuje do troski o kraj, społeczeństwo, o to, co dla Polek i Polaków jest ważne.
1 1 0 0 0 20.02.2023Kampania marki Melisana KlosterfrauNowa kampania Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau oparta jest na dwóch założeniach. Podkreśla wielość wskazań preparatu i w przewrotny sposób pokazuje postacie zakonnic, znane z identyfikacji graficznej marki.
0 2 0 0 0 20.02.2023Facebook ogłosił wprowadzenie płatnej weryfikacji tożsamościMark Zuckerberg ogłosił wprowadzenie usługi subskrypcji, która za miesięczną opłatą pozwoli użytkownikom na weryfikację konta na Instagramie i Facebooku.
0 5 0 0 0 20.02.2023Pov zamiast essa – 15 najpopularniejszych słów młodzieżowych w internecie w 2022 r.Nadwyraz.com stworzył ranking 15 najpopularniejszych słów młodzieżowych w internecie w 2022 r. Powstał on z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego (21 lutego) ustanowionego w 1999 r. przez UNESCO.
0 1 0 0 0 20.02.2023Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives CannesYoung Creatives to konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta. Przy tej okazji zdobędą doświadczenie i szansę, by porównać się z rówieśnikami z branży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.
0 1 0 0 0 20.02.2023Platforma reklamowa Huawei Ads zmienia nazwę na Petal AdsZmiana jest konsekwencją ewolucji tego ekosystemu reklamy na urządzeniach mobilnych. Od momentu uruchomienia w 2020 r. Petal Ads zwiększył swoją sieć reklamodawców 9-krotnie, a liczbę wydawców 4-krotnie.