„Polskie Mięso karmi zmysły” – kampania - Marketing przy Kawie
Kampania „Polskie Mięso karmi zmysły”
  • 0
  • 3
21.03.2023

Kampania „Polskie Mięso karmi zmysły”

Rusza piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso – Polska smakuje”, organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku jej hasło brzmi: „Polskie Mięso karmi zmysły”. Ambasadorem działań został kucharz Grzegorz Zawierucha.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2023

20 marca 2023