Perla Polska promuje hummus jako Pełna Dobra - Marketing przy Kawie
„O, hummusie!” – tym zwrotem do swojego produktu firma Perla Polska reklamuje subbrand Pełna Dobra
  • 1
  • 2
21.03.2023

„O, hummusie!” – tym zwrotem do swojego produktu firma Perla Polska reklamuje subbrand Pełna Dobra

Producent hummusu Perla Polska wystartował z kampanią promującą nowy subbrand. Pełna Dobra zadebiutowała na rynku z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz profile marki w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2023