Dan Cake promuje gotowe ciasta wielkanocne - Marketing przy Kawie
„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – wielkanocna aktywacja Dan Cake
  • 2
  • 5
22.03.2023

„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – wielkanocna aktywacja Dan Cake

Dan Cake zachęca odbiorców, aby nie spędzali świąt na przygotowaniach w kuchni. Zamiast tego powinni skorzystać z „prostego przepisu od Dan Cake”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2023

W sklepach coraz drożej. Codzienne zakupy podrożały w ciągu roku o 50 zł. Koszyk zakupowy luty 2023

W lutym br. średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4%) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21%). Wszystkie 10 analizowanych kategorii produktów odnotowały dwucyfrowy wzrost. Na szczycie rankingu drożejących, badanych artykułów znalazły się produkty tłuszczowe (53%), dodatki (38%) oraz chemia domowa i kosmetyki (24%). Najniższe ceny zaobserwowano w dyskontach, najdroższe wciąż są zakupy online.