Nie minął rok od zniesienia obostrzeń popandemicznych, a na horyzoncie pojawił się kolejny czynnik determinujący rozwój e-commerce – inflacja. Czy zahamuje ona ten rozwój? Gdzie można znaleźć przestrzeń do zwiększenia sprzedaży?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z początkiem 2021 roku odnotowano w Polsce blisko 44,5 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych. Porównując te dane z rokiem wcześniej, daje to wzrost o niemal 21,5%. Co ważne, wielu ekspertów przewiduje, że na początku 2023 roku liczba ta może przekroczyć nawet 55 tys. Nie oznacza to jednak, że dla rynku e-commerce obecne czasy są łatwe.
Niewątpliwie jednym z kluczowych powodów tak dynamicznego rozwoju branży e-commerce była niedawna pandemia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.