Prognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacjiPrognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacjiPrognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacjiPrognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacji
Gdzie jest przestrzeń dla wzrostów w e-commerce w Polsce? (fot. Shutterstock/Rawpixel.com)

Prognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacji

Prognozy dla rynku e-commerce w dobie wysokiej inflacji
Damian Kozłowski

Damian Kozłowski

-

senior performance specialist, Resolution (Grupa OMD)

Damian Kozłowski

Damian Kozłowski

senior performance specialist
Resolution (Grupa OMD)

Ekspert w dziedzinie afiliacji oraz performance, z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii zarówno po stronie wydawcy, jak i sieci afiliacyjnej. Z digital marketingiem związany od 2018 r. W tym samym roku dołączył też do Grupy OMD. Prywatnie pilot samolotowy i wielbiciel planszówek.

Nie minął rok od zniesienia obostrzeń popandemicznych, a na horyzoncie pojawił się kolejny czynnik determinujący rozwój e-commerce – inflacja. Czy zahamuje ona ten rozwój? Gdzie można znaleźć przestrzeń do zwiększenia sprzedaży?

Z początkiem 2021 roku odnotowano w Polsce blisko 44,5 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych. Porównując te dane z rokiem wcześniej, daje to wzrost o niemal 21,5%. Co ważne, wielu ekspertów przewiduje, że na początku 2023 roku liczba ta może przekroczyć nawet 55 tys. Nie oznacza to jednak, że dla rynku e-commerce obecne czasy są łatwe.

Niewątpliwie jednym z kluczowych powodów tak dynamicznego rozwoju branży e-commerce była niedawna pandemia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja