0 1 0 0 0 27.03.2023Webinar „TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?” już w środę29 marca o 13:00 można wziąć udział w bezpłatnym webinarze „TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?”, organizowanym przez agencję Abanana z Grupy Eura7.
1 1 0 0 0 27.03.2023Lech Easy i jego kampania „Lech it Easy!”Marka Lech wkracza w sezon piwny z nowym wariantem – Lechem Easy. Lager promowany przez piosenkarkę Natalię Szroeder ma być odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów pod względem smaku i wizerunku piwa.
1 1 0 0 0 26.03.2023Podróżniczka sprzed stu lat inspiracją nowej kampanii elektrycznego modelu marki FordFord sięgnął do swojego dziedzictwa sprzed stu lat. W kampanii nowego Explorera pokazuje podróżniczkę Alohę Wanderwell, prezentuje też jej następczynię – influencerkę Lexie Alford znaną jako Lexie Limitless.
0 1 0 0 0 26.03.2023Lidl oficjalnym sponsorem Euro 2024Lidl został globalnym partnerem UEFA podczas europejskich eliminacji w 2023 r., jak i turnieju finałowego w 2024 r. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek.
1 3 0 0 0 24.03.2023Kampania wielkanocna marki TreflTrefl, producent gier planszowych oraz puzzli, prowadzi wielkanocną kampanię swoich produktów. W działaniach promujących gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś) podkreśla korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji.
0 5 0 0 0 23.03.2023Heinz i Absolut wprowadzają limitowaną edycję sosuMarka Heinz wspólnie ze szwedzką wódką Absolut wprowadzają na rynek Wielkiej Brytanii limitowaną edycję sosu pomidorowego do spaghetti.
2 1 0 0 0 23.03.2023Kury jak walkirie i Koko Jambo znów promują makaron LubellaRuszyła kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie telewizyjnej, na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
0 3 0 0 0 23.03.2023Ogólnopolska akcja „Łapki na kierownicę!” – policja i Yanosik apelują na telebimachNa telebimach w całej Polsce pojawiły się spoty akcji „Łapki na kierownicę!”. Policja, Yanosik i Screen Network przypominają o odłożeniu telefonu w czasie jazdy. Do udziału w kampanii wybrano ekrany, które znajdują się przy skrzyżowaniach i najbardziej ruchliwych drogach.
0 5 0 0 0 23.03.2023Rossmann wycofał kosmetyki z napisami „Make me wet”, „Show me your dirties”, „Sleep with me”Rossmann wycofał ze sklepów kosmetyki marki Bio.teen przeznaczone dla nastolatek. Wszystko za sprawą fali krytyki klientów, którzy zwrócili uwagę na napisy na opakowaniach: „Make me wet”, „Show me your dirties”, „Sleep with me” czy „MILF”.
0 1 0 0 0 22.03.2023Global Financial Outlook 2023. Nie tylko Polacy odczuwają skutki inflacjiAnaliza Global Financial Outlook 2023 została przeprowadzona została w osiemnastu krajach wśród niemal 20 tys. osób. Badanie wskazuje, że na całym świecie odczuwane są efekty ekonomiczne ostatnich trzech lat. Czym jednak różnią się między sobą poszczególne kraje? Gdzie i jaki wpływ obecnej sytuacji jest najbardziej dotkliwy i znaczący? W jakich aspektach widać różnice między poszczególnymi regionami?