0 1 0 6.11.2023Publicis wprowadza kodeks współpracy dla influencerówPublicis Groupe aktualizuje zasady współpracy z twórcami internetowymi. Do wszystkich nowych umów z influencerami dołącza kodeks wartości i zasad, które każdy twórca powinien zaakceptować i respektować, aby móc nawiązać współpracę reklamową z klientami i markami reprezentowanymi przez agencje należące do grupy.
1 1 0 5.11.2023Coca-Cola pokazała świąteczną reklamę. Życzliwość motywem przewodnimCoca-Cola pokazała spot na Święta Bożego Narodzenia 2023. Przekaz „The World Needs More Santas” koncentruje się na życzliwości, produkt widoczny jest w tle.
0 2 0 5.11.2023Żabka otwiera nowe formaty sklepów: Żabka Drive i Żabka Non StopŻabka Drive powstała w Piasecznie. Pozwala zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Żabka Non Stop otwarta w Warszawie umożliwia dokonywanie zakupów 24/7. Oba formaty sklepów otwarto na 25-lecie sieci.
0 1 0 5.11.2023Omnicom kupił firmę Flywheel należącą do właściciela festiwalu Cannes LionsHolding marketingowy Omnicom kupił za 835 mln dol. firmę Flywheel, która zajmuje się zarządzaniem reklamą w e-commerce. Sprzedawcą jest właściciel festiwalu Cannes Lions – Ascential.
1 1 0 4.11.2023Hand Made zwycięzcą przetargu na obsługę reklamową marki EspumisanAgencja Hand Made wygrała przetarg na realizację komunikacji telewizyjnej Espumisanu, produktu z portfolio firmy Berlin-Chemie.
0 1 0 3.11.202330 lat polskiego samorządu targowego – w 2023 r. PIPT świętuje jubileuszPolska Izba Przemysłu Targowego co roku organizuje Zimowy Zjazd wraz z konferencją branżową. Tegoroczny 14. Zimowy Zjazd będzie trwał od 29 listopada do 1 grudnia w Platinium Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie. Zaplanowano szereg atrakcji dla członków Izby oraz zgromadzonych gości. W programie są prezentacje ekspertów z branży targowej, debaty i wystąpienia, w tym m.in. przedstawiciela organizacji Lewiatan czy zarządzającego agencją AdFather eksperta marketingu, Jamesa Behra.
0 1 0 3.11.2023#StopRomofobii – apel Romów przed siedzibami Google, Mety i NetflixaNa ulicach Warszawy pojawiły się billboardy nawołujące Google, Metę i Netflixa do poprawy ich usług i produktów, tak by były one bardziej inkluzywne. W szczególności powinny uwzględniać osoby o narodowości romskiej. Hasło przewodnie kampanii to #StopRomofobii.
1 1 0 3.11.2023„Jestem z Polski” – kampania Oleju Polskiego na melodię Elektrycznych GitarSpot w wersji 15- i 30-sekundowej miał premierę 16 października. Stanowi nowe otwarcie komunikacyjne dla marki Oleju Polskiego.
0 1 0 3.11.2023Już 7 listopada Gala 24. edycji Effie Awards PolandKtóre z kampanii marketingowych okazały się najbardziej efektywne w swojej kategorii? Dowiemy się tego podczas 24. gali Effie Awards Poland. Konkurs obejmuje kampanie zrealizowane w latach ubiegłych, a zgłoszone do tegorocznej edycji.
0 1 0 3.11.2023Relacje CEO i CMO trudne do zdefiniowania – badanie McKinseyRelacje między dyrektorem zarządzającym i dyrektorem marketingu, a zwłaszcza sposób, w jaki wspólnie definiują oni rolę i kompetencje marketingu w kształtowaniu strategii wzrostu, są silnie skorelowane z wynikami finansowymi firmy. Takie wnioski przyniosło badanie McKinsey.