0 0 0 13.02.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY6 kwietnia w Warszawie startuje kolejna edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional MarketingJuż po raz 42. profesjonalni marketerzy będą mieli okazję podjąć szkolenie akredytowane przez największą organizację marketingową na świecie – The Chartered Institute of Marketing. Będą mogli zdobyć międzynarodowy certyfikat CIM.
0 0 0 12.02.2018Ruszyła 7. edycja konkursu Strefa Studenta w ramach targów Packaging Innovations 2018Organizatorzy Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations 2018 zapraszają studentów do udziału w konkursie Strefa Studenta.
0 4 0 12.02.2018Spider’s Web ukazał się w drukuJeden z najpopularniejszych blogów technologicznych w Polsce przygotował drukowany magazyn. Publikacja powstała dzięki współpracy z drukarnią internetową Chroma.
1 0 0 12.02.2018Napoleon ogłasza „wzór na genialną promocję 20-dniową”. Kampania CarrefouraW ramach kampanii sieci Carrefour Napoleon ogłosił plan na 20-dniową promocję. Działania rozpoczęły się 5 lutego i potrwają do 26 lutego.
2 0 0 12.02.2018Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA i startuje z kampanią z udziałem PelégoUEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021. Tym samym kontynuowane jest partnerstwo zapoczątkowane w 1994 r. Równocześnie firma inicjuje kampanię „Start Something Priceless”, w której udział wziął Pelé.
0 1 0 12.02.2018W IV kwartale 2017 r. gorsze wskaźniki viewability w polskim Internecie. Badanie firmy MeetricsPo wzrostach ostatnie miesiące 2017 r. przyniosły zauważalne pogorszenie wskaźników widoczności reklam display na polskim rynku. W ostatnim kwartale wskaźnik viewability spadł do poziomu 50 proc. Średni czas kontaktu z reklamą display również zmalał – do 20,7 sekund. Firma Meetrics opublikowała międzynarodowy „Viewability Benchmark Report”.
0 1 0 12.02.2018Bardziej niż materialne prezenty na walentynki cenimy wspólne przeżycia. Mastercard Love IndexW związku ze zbliżającym się Dniem Zakochanych Mastercard po raz trzeci opublikował wskaźnik Mastercard Love Index. To zestawienie obrazujące trendy zakupowe i zwyczaje konsumentów związane z wydatkami na walentynki. Według najnowszych danych od 2015 r. wartość wydatków Europejczyków na wspólnie spędzone chwile z okazji 14 lutego zwiększyła się o 19%.
2 0 0 12.02.2018Intel w Pjongczang zaprezentował świetlny spektakl z dronamiW dniu otwarcia zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczang Intel przygotował układ choreograficzny z wykorzystaniem kilkuset dronów. Układały się one m.in. w kształt snowboardzisty, gołębia czy olimpijskich kół.
0 1 0 12.02.2018Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie DeloittePrzychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.
0 0 0 12.02.2018Inspekcja Handlowa wykryła nieprawidłowości w ponad 78 proc. sklepów z tradycyjną obsługąSklepy z tradycyjną obsługą mają ogromny problem z informowaniem o cenach, zwłaszcza jednostkowych, czyli np. za kilogram lub litr. Zdarzają się też przypadki niedowagi czy naliczania w kasie wyższej ceny niż na półce, ale i tak klienci są tam rzetelniej obsługiwani niż w sklepach samoobsługowych – wykazała kontrola Inspekcji Handlowej.