0 4 0 0 2 24.04.2017Patriotyzm konsumencki coraz silniejszy. W przyszłości obejmie nowe kategorie produktoweModa na patriotyzm konsumencki przybiera na sile. Częściej niż rok temu deklarujemy kupowanie naszych, polskich produktów, ale kto jest „nasz” i co jest „nasze” – nie zawsze wiemy. W niektórych kategoriach znak „polski produkt” może wręcz zaszkodzić.
0 1 0 0 0 21.04.2017Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w góręW 2017 r. globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9% – pokazuje prognoza agencji mediowej Zenith. Oznacza to odbicie rynku, który w ubiegłym roku skurczył się o 0,5%. W 2018 r. prognozowany jest dalszy wzrost – o 3,9%. Jego liderami będą reklamodawcy w USA, Chinach i Japonii – 80% wzrostu wydatków na reklamę dóbr luksusowych będzie pochodzić właśnie z tych rynków.
0 1 0 0 0 21.04.2017„Data Driven Decisions” – w maju forum PTBRiO o decyzjach opartych na danych25 i 26 maja w Łodzi odbędzie się forum „Data Driven Decisions”, organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Poświęcone będzie źródłom danych, które są potrzebne do podejmowania decyzji biznesowych.
0 1 0 0 0 21.04.2017„Psychografia konsumentów” Pawła Wójcika już w księgarniach19 kwietnia na rynku ukazała się książka Pawła Wójcika „Psychografia konsumentów”, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Prezentuje szczegółową wiedzę z zakresu psychografii konsumenta. Zawiera też wiele praktycznych przykładów.
1 8 0 0 0 21.04.2017Dove „hakuje” serwis stockowy, by zmienić sposób postrzegania kobiet przez branżę reklamową (wideo)Kobiety w reklamach najczęściej ukazywane są w stereotypowy sposób – jako seksbomby albo gospodynie domowe. Według raportu Dove z 2016 r. 68% respondentek nie identyfikuje się z takim obrazem. Marka postanowiła więc... „zhakować” zdjęcia modelek.
1 1 0 0 0 21.04.2017Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek wariant swojego sztandarowego napoju o smaku limonkowym. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy kanału Abstrachuje.TV.
1 1 0 0 0 20.04.2017Nowa kampania i relaunch Hoop Coli (wideo)Marka Hoop Cola ma nowe logo i symbol – gwiazdę. To znak jakości produktowej, ale też wartości takich jak rodzinność i wsparcie w dążeniu do realizacji marzeń. Motyw gwiazdy pojawił się także na opakowaniach produktu oraz w nowym spocie telewizyjnym.
0 3 0 0 0 20.04.2017Kiedy korzystamy z polecenia przy wyborze produktu? Raport „Lojalni 2017”Ponad cztery piąte (82%) polskich konsumentów korzystających z Internetu poleca znajomym produkt lub usługę. Niemal dwie trzecie badanych (57%) poleca innym zakup konkretnego produktu lub usługi co najmniej raz w miesiącu, w tym 14% robi to raz w tygodniu lub częściej. Takie wyniki przyniosło ogólnopolskie badanie „Lojalni 2017 – raport o konsumentach” przeprowadzone na panelu Ariadna.
0 1 0 0 0 19.04.2017Marka Oshee wybrała agencję PRKompleksową obsługą PR wszystkich produktów Oshee oraz realizacją projektów specjalnych marki zajmie się Partner of Promotion.
1 1 0 0 0 19.04.2017Reklama Burger Kinga uruchamiała asystenta głosowego Google’a (wideo)12 kwietnia w amerykańskiej telewizji pojawiła się reklama Burger Kinga wykreowana przez agencję David. Wypowiadana w niej kwestia aktywowała urządzenia Google Home, które przeszukiwały Internet, by odpowiedzieć na pytanie, czym jest whopper. Gigant z Mountain View szybko podjął działania, które powstrzymały taką formę reklamy sieci fast food.