Dove „hakuje” serwis stockowy, by zmienić sposób postrzegania kobiet przez branżę reklamową (wideo) - Marketing przy Kawie
Dove „hakuje” serwis stockowy, by zmienić sposób postrzegania kobiet przez branżę reklamową (wideo)
  • 1
  • 8
21.04.2017

Dove „hakuje” serwis stockowy, by zmienić sposób postrzegania kobiet przez branżę reklamową (wideo)

Kobiety w reklamach najczęściej ukazywane są w stereotypowy sposób – jako seksbomby albo gospodynie domowe. Według raportu Dove z 2016 r. 68% respondentek nie identyfikuje się z takim obrazem. Marka postanowiła więc… „zhakować” zdjęcia modelek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 kwietnia 2017

20 kwietnia 2017

19 kwietnia 2017